شهردار انزلی در جلسه شورا:

دغدغه اصلی پرداخت حقوق و مزایای پرسنل است | احشام سرگردان جمع آوری می شوند

جلسه شورای اسلامی شهر انزلی با موضوع نامه شهرداری در خصوص درخواست شرکت نوید آوران عرصه نوین جهت حضور در کارخانه کود عالی – نامه شماره شهرداری درخصوص درخواست همکاری شرکت بهبود گستر – نامه شهرداری درخصوص خرید ۱۰ دستگاه مینی بوس ، امروز یکشنبه (۶ مرداد) در محل شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  هفتادو هفتمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر انزلی با حضور شهردار، اعضای شورای شهر انزلی و کارشناسان شهرداری  با موضوع نامه شهرداری در خصوص درخواست شرکت نوید آوران عرصه نوین جهت حضور در کارخانه کود عالی – نامه شماره شهرداری درخصوص درخواست همکاری شرکت بهبود گستر – نامه شهرداری درخصوص خرید  ۱۰ دستگاه مینی بوس ، امروز یکشنبه (۶ مرداد) در محل شورا برگزار شد.
شهردار بندرانزلی در این جلسه عنوان نمود: اجرای آسفالت مسیر بازگشایی شده انتهای خیابان پاسداران انجام شده که بصورت دو طرفه باز و تردد صورت می گیرد. اجرای این آسفالت منجر به این شده که بلوار وسط  نیز اجرا شود و میدان واقع در این خیابان نیز با پیشنهاد واحد طرح و برنامه متناسب با نام آن که در شورای نامگذاری انتخاب شده ساخته خواهد شد.
وی افزود: اجرای آسفالت میدان گمرک، میدان امام هادی (ع) به سمت میدان مالا و محله نویر که در اولویت قرار گرفته بود در حال انجام و در مراحل پایانی است.
دکتر پورقربان اظهار نمود: خوشبختانه در مناقصه ای که برگزار شد پروژه ای به صورت  کامل، ۱۰ هزار تن آسفالت به پیمانکاری واگذار شده است.
شهردار انزلی عنوان نمود: بعضی از دوستان سوال می پرسند این آسفالت در زمان شب صورت نمی پذیرد؛ ما سعی کردیم کیفیت آسفالت را نسبت به گذشته بهبود ببخشیم و این مستلزم این است که از یک کارخانه خوب آسفالت را بیاوریم و کارخانه تولید کننده به دلیل اینکه در مسیر دوری قرار دارد و در شیفت شب آسفالتی در آنجا تولید نمی شود اجبارا اجرای آسفالت در طول روز انجام می گیرد.
شهردار انزلی تصریح نمود: بحث پالت کاری نوار ساحلی، محوطه سازی شهرداری ناحیه یک و شهدای شمالی و کفپوش بلوار قدس نیز در حال انجام است.
وی عنوان نمود: تشک آتش نشانی به ابعاد ۶ در ۸  و ضخامت  ۳ متر که تا ارتفاع ۴۵ متر را پشتیبانی می کند، دستگاه تنفسی و یک سری تجهیزات آتش نشانی برای آتش نشان های عزیز تهیه شده  که در روز خبرنگار مانوری در آنجا خواهیم داشت.
دکتر پور قربان افزود: تجهیز و محوطه سازی  گلخانه، ساخت ایستگاه آتش نشانی وساختمان حمل و نقل در شهرداری ناحیه یک در حال انجام است.
شهردار انزلی با بیان اینکه توسط واحد طرح و برنامه طرحی برای انتهای بلوار داده شده و تکمیل شده افزود: انشالله این پروژه به مناقصه گذاشته خواهد شد تا زیباسازی آن محوطه و ساماندهی وضعت دکه ها در انتهای بلوار صورت گیرد.
وی تصریح نمود: دغدغه اصلی بنده پرداخت حقوق و مزایای پرسنل است که در ماه گذشته علاوه بر اینکه حقوق و اضافه کار را پرداخت کردیم چند مرحله اضافه کار باقی مانده از گذشته هم پرداخت شد و بصورت علی الحساب برای ماه جاری نیز حقوق پرداخت شده است و اگر خدا بخواهد حقوق تکمیلی در چند روز آینده نیز پرداخت خواهد شد.
دکتر پورقربان با بیان اینکه یکی از معضلات شهر ما بحث احشام سرگردان است اضهار نمود: آقای دادستان شخصا در محل حضور پیدا کردند و زمین تحویل گرفته شد و در این فاصله کم با تمام مشکلاتی که وجود دارد محوطه سازی در حال انجام است  و بحث فنس کشی آن محوطه  به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع نیز در حال انجام است و بزودی مرحله اجرایی جمع آوری احشام سرگردان شروع خواهد شد.
شهردار انزلی عنوان نمود: محوطه سازی جایکا و ایجادجاذبه های تفریحی نیز یکی از کارهایی است که مدنظر می باشد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فصل بارندگی در پیش است ما از این موضوع غافل نبودیم جلسات متعددی را با شهرداری ناحیه یک و دو، معاونت خدمات شهری  و مسئولین ذی ربط داشته ایم و خودم شخصا چندین مرحله حتی تا پاسی از شب از مناطقی که احتمال آبگرفتگی وجود  بازدید نمودم و همه محل ها را نقطه به نقطه شناسایی و مناطقی که نیاز به لایروبی داشت  شناسایی نمودیم و راهکارها پیدا شد؛ در چهار روز گذشته حدود ۱/۱ کیلومتر انهار و کانال های شهر لایروبی شد  و با پیمانکار صحبت کردیم و در صدد تهیه لوله هستیم تا نقاطی که احتیاج به لوله گذاری دارد قبل از فصل بارندگی هدایت آب های سطحی انجام شود.
دکتر پور قربان در پیان اظهار نمود: بنده به نوبه خودم از بانیان برگزاری میز خدمت در مصلی تشکر می کنم و این آمادگی را داریم در هر نقطه و محله پاسخوی شهروندان عزیز باشیم و در جهت خدمات رسانی بیشتر برای مردم مفید واقع شویم.

Share