رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه گیلان:

دستان دزد و اختلاس‌گر باید از انگشت قطع شود تا برای دیگران درس عبرت باشد

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استان گیلان ضمن‌انتقاد از دزدی‌ها و اختلاس‌های میلیاردی صورت‌گرفته در سطح کشور افزود: یک‌عده در لباس مسؤول در حال چپاول بیت‌المال مسلمین هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی‌الله عادلی در مراسم شهادت امام جواد(ع) در مسجد محمدرسول الله(ص) شهرستان آستارا اظهار کرد: با تولد امام جواد(ع) مسیر امامت مشخص شد و نقشه‌های شوم خلفای ظالم آل‌عباس نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه معرفت و شناخت دوست‌داران اهل بیت(ع) نسبت به امام زمان(عج) خود باید بیشتر باشد تصریح کرد: امام برگزیده خداست و خدا علوم الهی را در دل امام به امانت گذاشته است و با دانشگاه و حوزه علمیه رفتن صاحب علم نمی‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استان گیلان با اشاره به اینکه اهل بیت و ائمه‌اطهار(ع) از شایسته‌ترین انسان‌ها هستند و یک لکه سیاه در زندگی آن‌ها نیست، بیان کرد: شیعه باید شاکر خدا باشد که پیرو شخصیت‌های والامقامی است که از سوی خدا قادر هستند به تمام سؤالات فقهی و شیعی جواب بدهند.

عادلی با انتقاد از برخی دزدی‌ها و اختلاس‌های میلیاردی صورت‌گرفته در سطح کشور افزود: یک‌عده در لباس مسؤول در حال چپاول بیت‌المال مسلمین هستند که طبق استناد به آیاتی از قرآن کریم دستان دزد و اختلاس‌گر باید از انگشت قطع شود تا برای دیگران درس عبرت باشد.

Share