نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

در آینده خیلی از چهره‌ها رسوا خواهند شد | عزم نظام برای بریدن دست مفسدان جزم شده است

حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه خیلی‌ها از زبان بنده نگران هستند زیرا همواره شفاف حرف زده‌ام، اظهار کرد: در آینده خیلی از چهره‌ها رسوا خواهند شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی با تاکید بر اینکه نامگذاری هفدهم مردادماه به نام روز خبرنگار بیانگر این است که عرصه خبرنگاری، عرصه پیکار برای بیان حقایق موجود در جامعه است، یادآور شد: بنابراین اگر خونی در این راه ریخته شود اجر و قربش کمتر از شهادت نیست.

حقیقت گویی و امانتداری را سرلوحه کار قرار دهیم | عزم نظام برای بریدن دست مفسدان جزم شده است

وی اظهار داشت: می‌طلبد که حقیقت گویی و امانتداری را سرلوحه کار قرار دهیم زیرا جامعه به خبرنگار اعتماد می‌کند و مسئولیت کار در این حوزه خطیر است.

افتخاری در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: امروز عزم نظام برای بریدن دست مفسدان جزم شده و خبرنگاران نیز می‌توانند با قلم سالم خود مایه آبروی نظام شوند و نقش رسانه نیز در این حوزه حائز اهمیت است.

وی در ادامه گفت: مردم نیز به آینده نظام امیدوار باشند.

خیلی‌ها از زبان بنده نگران هستند زیرا همواره شفاف حرف زده‌ام

افتخاری با بیان اینکه خیلی‌ها از زبان بنده نگران هستند زیرا همواره شفاف حرف زده‌ام، تصریح کرد: در آینده نیز شفاف خواهم بود چون با خدای خودم و پدر شهیدم عهد بسته‌ام که آنچه را به علم و یقین رسیده‌ام، بیان کنم.

نماینده مردم فومن و شفت تاکید کرد: در آینده خیلی از چهره‌ها رسوا خواهند شد.

افتخاری افزود: در این دوران به خیلی ها هویت دادیم و امروز برای خود کسی شده‌اند اما امیدواریم که خبرنگاران همواره حر و مستقل باشند.

هر رسانه‌ای اگر بخواهد امور کشور را وارونه جلوه دهد به نسل حال و آینده خیانت کرده است

عضو مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه هر رسانه‌ای اگر بخواهد امور کشور را وارونه جلوه دهد به نسل حال و آینده خیانت کرده است، افزود: بیش از هر زمانی نیاز به وحدت، همدلی و اتحاد داریم اما برخی به دنبال تفرقه هستند.

وی با اشاره به اینکه ما مسوولان باید پاسخگو باشیم، اظهار کرد: بنده حتما در خدمت خبرنگاران مخلص و بی‌ریا هستم و حتما پاسخ خواهم داد.

افتخاری تصریح کرد: معتقد هستیم که فساد در فضای بدون رسانه رشد می‌کند و امروز درباره بسیاری از مشکلات به واسطه کمک خبرنگاران آگاه شدم.

زیر بار ظلم و ذلت نرفتیم | برای توسعه فومن و شفت همه باید کمک کنند

وی با بیان اینکه خبرنگاران وظیفه دارند که جنگ اقتصادی موجود را به مردم بگویند، افزود: زیر بار ظلم و ذلت نرفتیم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس همچنین شهامت بالا، رعایت ملاحظات اخلاقی، حس کنجکاوی، قدرت کنترل احساسات، انصاف و عدالت، صحت بیان و‌…‌ را مجموعه ای از ویژگی های یک خبرنگار بیان کرد و گفت: برای توسعه فومن و شفت همه باید کمک کنند.

افتخاری در بخش دیگری از  اظهارات خود گفت: متاسفانه به جایی رسیده ایم که اگر خبرنگار امانتداری کند و مطالب گوینده را دقیق ذکر کند به موجود زشت رو تبدیل می شود اما اگر شاخ و برگ بدهد و چیزی به آن زیاد کند به موجودی خوش رو تبدیل میشود و متاسفانه برخی به دنبال این هستند که خبرنگاران را وادار کنند تا مطالب را دگرگون منتشر کنند.

وی تصریح کرد: هم افتخاری خواهد رفت و هم هرکسی که بعد از من بیاید اما آخرت خود را برای دنیای دیگران فدا نکنیم.

Share