پس از 10 سال؛

دبیرخانه دائمی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان افتتاح شد

رییس شورای اسلامی شهر و دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر شهروند گفت: پس از ۱۰ سال شاهد افتتاح دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند هستیم که با حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر این دفتر به صورت اختصاصی در اختیار جشنواره قرار گرفته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دفتر دبیرخانه دائمی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حضور مسئولان افتتاح شد.

این دفتر با حضور فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اسماعیل میرغضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان، جواد نجار تمیزکار رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان و دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر شهروند، محمد علی صادق حسنی رییس انجمن نمایش گیلان و دبیر اجرایی جشنواره تئاتر شهروند، معاون هنری اداره کل ارشاد گیلان، معاون سیاسی فرمانداری لاهیجان، رییس اداره ارشاد لاهیجان، اعضای ستاد اجرایی جشنواره و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه افتتاح شد.

جواد نجار تمیزکار، رییس شورای اسلامی شهر و دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر شهروند در این مراسم گفت: پس از ۱۰ سال شاهد افتتاح دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند هستیم که با حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر این دفتر به صورت اختصاصی در اختیار جشنواره قرار گرفته است.

وی گفت: برای تجهیز این دفتر ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده تا با دائمی شدن فعالیت دبیرخانه شاهد ترسیم دورنمای خوبی برای جشنواره و بین الملی شدن این رخداد باشیم.

فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هم از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان برای افتتاح دبیرخانه دائمی جشنواره قدردانی و اظهار امیدواری کرد این جشنواره با حمایت و همدلی همه دست اندرکاران و شهروندان سال ها بدرخشد.

تفاهم نامه همکاری شهرداری لاهیجان و فنی و حرفه ای گیلان امضا شد

این تفاهم نامه توسط مسعودکاظمی شهردار لاهیجان و محمد حسینی مدیر کل فنی و حرفه ای گیلان در خصوص راه اندازی خانه های کارآفرینی و مهارت در زمینه های کشاورزی، صنایع دستی، گردشگری، صنایع غذایی، و خوراک و …با هدف توسعه منابع درآمدی شهروندان از طریق ارتقای مهارت و توانمند سازی و حمایت در بخش تولید و فروش به امضا رسید.
مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در جلسه امضای این تفاهم نامه گفت: بالا بردن مهارت شغلی کارکنان شهرداری و برنامه ریزی اجرای کارهای دانش بنیان از جمله اقداماتی است که مورد توجه مدیریت شهری لاهیجان می باشد.
وی افزود: ما در نظر داریم با ایجاد سرای محلات و فضاهای کارآفرینی و پاتق های محلات مردم شهر را با فنی و حرفه ای آشنا کنیم و این سلسله ارتباطات به مدیریت شهری کمک خواهد کرد تا استعدادیابی را از محلات شروع کنیم و بازار خوبی را در سطح شهر داشته باشیم.
محمد حسینی مدیر کل فنی و حرفه ای گیلان هم در این جلسه با تقدیر از فعالیت های مدیریت شهری، گزارشی از فعالیت های این مجموعه ارئه کرد.
در ادامه این جلسه از سوی مدیرکل فنی و حرفه ای گیلان با اهدای لوح تقدیر از تلاش های مسعود کاظمی شهردار لاهیجان برای همکاری در برگزاری جشنواره هفته ملی مهارت در سال ۹۸ تقدیر شد.

Share