پایان ابهامات و ناداوری‌ها:

داماش گیلان لیگ یکی شد | سلام پسران شهر باران به لیگ یک

داماش توانست مجوز حضور در رقابت های لیگ یک را با خرید امتیاز لیگ یکی تیم کارون اروند خرمشهر بدست بیاورد تا به نوعی عید برای داماشی ها با عیدی همراه باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  در فاصله ۱۰ روز به آغاز مسابقات لیگ یک، تیم داماش گیلان مجوز حضور در این رقابت ها را بدست آورد.

وارش اسپرت سایت نزدیک به باشگاه داماش گیلان نوشت: حدود دو ماه قبل بود که با سوت های نابجا داور در شش صحنه تاثیرگذار دیدار پلی آف صعود به لیگ یک مابین داماش گیلان و نیروی زمینی تهران در استادیوم سردارجنگل رشت، طعم شیرین حضور در لیگ بالاتر از هواداران تیم لاجوردی پوش شهر باران گرفته شد و این تیم به ناحق از حضور در لیگ یک محروم شد.

حالا پس ازهفته ها پیگیری از سوی مدیران باشگاه داماش، همزمان با نوروزبل ۱۵۹۳ دیلمی که آغاز سال نوی دیلمی (گیلانی) است، این تیم توانست مجوز حضور در رقابت های لیگ یک را با خرید امتیاز لیگ یکی تیم کارون اروند خرمشهر بدست بیاورد تا به نوعی عید برای داماشی ها با عیدی همراه باشد.

این مذاکرات بالاخره عصر امروز (چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸) و در واپسین زمان نقل و انتقال امتیاز تیم ها، نتیجه داد و با توافق دو باشگاه، امتیاز کارون اروند خرمشهر برای شرکت در رقابت های لیگ یک به باشگاه داماش گیلان واگذار شد و امتیاز لیگ دویی داماش نیز به کارون اروند خرمشهر منتقل شد.

اماش گیلان آخرین بار در فصل ۹۵-۱۳۹۴ در لیگ یک حضور داشت.

به گزارش دیارمیرزا پیش از این غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به ورزش دوستان گیلانی وعده داده بود که خبرهای خوبی برای فوتبال گیلان در راه است.

Share