امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه:

خرید رأی در انتخابات توسط کاندیداها حرام است | تحریم ظریف یک نوع بازی مسخره سیاسی است

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به تحریم ظریف توسط دولت آمریکا گفت: این تحریم نشان‌دهنده ذلت و یک نوع بازی مسخره سیاسی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه آمریکا در مسئله ایران با شکست مواجه شده است، اظهار کرد: بعد از تحریم‌های ظالمانه و شدید آمریکا علیه ملت ایران آنان انتظار داشتند که مردم به خیابان آمده و کشور رو به آشوب برود ولی در این زمینه با شکست جدی و تحقیر مواجه شدند.

وی با اشاره به تحریم وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران توسط دولت آمریکا گفت: این تحریم نشان‌دهنده ذلت و یک نوع بازی مسخره سیاسی است، زیرا آمریکا بعد از تحریم انتظار درخواست مذاکره از طرف ایران را داشت ولی ملت با مقاومت خودپاسخی محکم به استکبار دادند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه مردم ایران با مقاومت خود درسی فراموش‌نشدنی به تمام دولت‌های مستکبر دادند، تصریح کرد: برای رسیدن به هدف باید در برابر استکبار مقاومت کرد زیرا انجام این کار عزت آورده و ایران با این مقاومت به تمام ملت‌های مسلمان ازجمله یمن، فلسطین، عراق و سوریه فهماند بهترین کار برای پیروز شدن مقاومت است.

طیبی با اشاره به مخالفت برخی از دولت‌های غربی با آمریکا در قبال سیاست‌گذاری جدید در تنگه هرمز بیان کرد: آمریکا بعد از سرنگونی پهپاد این کشور و توقیف کشتی نفتی انگلیس به دنبال تشکیل ائتلافی جدید در تنگه هرمز علیه ایران بود تا از این طریق رعب و‌ وحشت در بین مردم ایران ایجاد کند که با مخالفت انگلیس، روسیه و آلمان مواجه شدند.

وی خرید رأی در انتخابات توسط بعضی از کاندیداها را حرام دانست و افزود: مردم باید بر اساس شایستگی به یک فرد در انتخابات رأی دهند زیرا فردی که یک میلیارد برای انتخاب شدن خود خرج می‌کند قطعاً به فکر منافع خود بوده و به مردم توجه ای ندارد.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با درخواست از مسؤولین برای نظارت دقیق انتخابات پیش رو گفت: از مسؤولین و برگزارکنندگان انتخاب درخواست دارم با جدیت مسئله خریدوفروش رأی در انتخابات را رصد کنند تا این اتفاق به حداقل برسد.

Share