فرماندار رضوانشهر:

خبرنگاری یک حرفه نیست بلکه یک هنر است | همواره پذیرای انتقادات سازنده و هدایتگر هستم

فرماندار رضوانشهر اذعان داشت: به زعم بنده، خبرنگاری یک حرفه نیست بلکه یک هنر است و خبرنگار یک هنرمند، از این جهت که هر آنچه اتفاق می افتد به زیبایی و ظرافت یک هنرمند در ذهن مخاطب نقش میزند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار رضوانشهر بمناسبت روز خبرنگار از جمعی از خبرنگاران استانی و شهرستانی در سالن فرمانداری شهرستان تجلیل کرد.

محمدمهدی مظفری، فرماندار شهرستان رضوانشهر ضمن تبریک روز خبرنگار و پذیرش پیشنهادات و انتقادات خبرنگاران گفت: به شخصه همواره پذیرای انتقادات سازنده و هدایتگر بوده و هستم ازین جهت که نگاه انتقادی سازنده معمولا به نقاط کور و غیر تیررس که گاهی از نگاه مسئولان پنهان است،اشاره کرده و می تواند به بهبود وضعیت در شرایط مختلف کمک شایانی نماید.

وی افزود: هم افزایی که از طریق وفاق و همدلی بین خبرنگاران و مسئولان بوجود آمده است،می تواند راهکاری برای حل مشکلات و جبران کمبود ها و اصلاح جامعه،برای نیل به آینده ای روشن باشد.

فرماندار رضوانشهر اذعان داشت: به زعم بنده، خبرنگاری یک حرفه نیست بلکه یک هنر است و خبرنگار یک هنرمند، از این جهت که هر آنچه اتفاق می افتد به زیبایی و ظرافت یک هنرمند در ذهن مخاطب نقش میزند.

مظفری خطاب به خبرنگاران متذکر شد: آیندگان ما تحت تاثیر اخباری هستند که شما به رشته تحریر درمی آورید و در واقع خبرنگاری نوعی تاریخ نگاری و ثبت وقایع است و ازین رو بایستی در بیان و ارایه خبر، واقع نگار بوده و بدون غل و غش و نگاه شخصی، هر آنچه را که رخ می دهد، ثبت و ضبط نماید.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه خبرنگاران صدیق نظام، از ابتدا تا کنون همواره دلسوز و مصلحت اندیش جامعه اند، تصریح کرد: همه ما در هر جایگاهی که باشیم در شرایط امروز جامعه که به نوعی جنگ تمام عیار اقتصادی و به مراتب شاید سخت تر از جنگ تحمیلی دفاع مقدس است، با مشکلات مختلفی روبرو هستیم، اما با عمل به آرمان های مقدس نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی و تدابیر دولت و صبوری مردم و همراهی اصحاب رسانه و مطبوعات امید داریم که این راه پر فراز و نشیب را با سربلندی و سرفرازی طی کرده و با یاری امام زمان و دلسوزان نظام، قطعا پیروز میدان خواهیم شد.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل و اهدای لوح یاد بود، فرماندار رضوانشهر با همراهی خبرنگاران، گلزار شهدای شهر را گلباران کردند.

Share