وزیر ارشاد در شهر سیل زده گمیشان:

خبرنگاران عامل توجه افکار عمومی به آسیب‌های سیل بودند

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: خبرنگاران عامل مهم جلب توجه افکار عمومی به آسیب های فراوان و خسارات جدی سیل اخیر استان بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، سیدعباس صالحی در شهر سیل زده گمیشان اظهار داشت: ارسال مداوم و دقیق زوایای این حادثه موجب شد توجه مردم و مسوولان کشور به گلستان جلب شده و در نتیجه آن، حمایت های فراوانی نیز از آسیب دیدگان انجام شود.

وی بیان کرد: خبرنگاران گلستان به درستی سفیر مهربانی بودن را در شرایط خاص معنا کردند و باعث شدند بار دیگر و در شرایطی که کشور با مشکلات ناشی از تحریم روبه رو گردیده، ندای وحدت و برادری مردم مسلمان ایران به گوش جهانیان برسد.

صالحی به دومین جشنواره موسیقی ارادت در گمیشان و نقش و تاثیر آیین های سنتی بر فرهنگ ایرانی اشاره کرد و گفت: موسیقی نواحی در اقصی نقاط کشور، نماد حضور قومیت های گوناگون و برخورداری ایران از تاریخی کهن و پرافتخار است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: اقوام مختلف ایرانی از جمله ترکمن ها ارادت خاصی به امام رضا (ع) دارند که در اشعار و موسیقی های آنها این ابراز مهربانی مشهود است.

صالحی گفت: محبت به اهل بیت در کنار موسیقی مقامی و نواحی، باعث گره خوردن زندگی اقوام و مذاهب مختلف در سایه وحدت شیعه و سنی شده است.

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که شب گذشه وارد گلستان شده بود، دیشب در دومین جشنواره آوای ارادت به علی بن موسی الرضا (ع) در شهرستان گمیشان شرکت کرد.

حضور در برنامه روز خبرنگار، از جمله برنامه های امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گلستان است.

Share