فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه

حق نداریم جوانان را به نظام اسلامی بی ایمان کنیم

حیدری گفت: ما می توانیم نسبت به همدیگر نقد و انتقاد داشته باشیم ولی حق نداریم نوجوان و جوان ما را به نظام اسلامی بی ایمان کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رحیم حیدری ضمن تقدیر از همه اظهار نظرهای کارشناسی شده از سوی مدیران شهرستانی و استانی اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی از دو منظر مقتضیات و ماهیت مورد ارزیابی قرار گیرد مشاهده می شود که از حیث ماهیت بزرگترین ویژگی انقلاب اسلامی وجه فرهنگی آن است که اگر این ویژگی را به عنوان مبنای همه اقدامات و برنامه های خودمان قرار ندهیم، راه به مطلوب نخواهیم برد.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود: مصونیت انقلاب شکوهمند اسلامی در برابر توطئه‌های بیگانگان و در رأس آن استکبار جهانی مرهون تلاش اقشار مختلف از جمله دانش آموزان، دانشجویان، روحانیون و هماهنگی آنان با مقتضای زمان بوده است. با گذشت چند دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، حضور موثر اقشار مختلف مردم در صحنه های سیاسی کشور از جمله انتخابات و هماهنگی آنان با شرایط زمان بود که این انقلاب را بیمه و آن را از گزند دشمنان حفظ کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به نقش پیچیده صدا و سیما در پرکردن اوقات فر اغت مردم بویژه نسل جوان و نوجوان تاکید کرد: شیوه های گذراندن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت است. شناخت این شیوه ها می تواند در جلوگیری از ناهنجاری ها و بروز ابتکارات تأثیر چشم گیری داشته باشد. برای غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها باید سرفصل های مناسبی از سوی صدا وسیما در نظر گرفته شود.
حیدری ادامه داد: باید به این مهم توجه داشت که دشمنان جمهوری اسلامی چیزی از عاطفه و انسانیت نمی فهمند و با تمام ابزارها در تلاش اند تا با ناکارآمد جلوه دادن نظام، افکار ملت را به سوی اهداف خود سوق دهند.
رییس شورای اداری شهرستان تصریح کرد: کمبود اعتبارات در بخش برنامه سازی صدا و سیما نباید عاملی برای رخنه دشمنان از طریق شبکه های بیگانه باشد. در این زمینه باید با استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات داخلی باورهای اعتقادی مردم به نظام تقویت شود.
حیدری خاطر نشان کرد: اگر ما از عملیات روانی دشمن غافل شویم و به خود زنی و تخریب یکدیگر بپردازیم نتایج خوبی نخواهیم گرفت و دشمنان در مسائل دیگر نقش آفرین می شوند. اگر انتقادی وجود دارد قبل از ارزیابی شخصی عقلانی است که ابتدا در مورد آن سوال کنیم و بعد با مشورت نتیجه لازم حاصل شود. نباید اجازه داد به راحتی دست دشمنان در میان تصمیم گیری های سیاست مداران کشور باز شود. ما می توانیم نسبت به همدیگر نقد و انتقاد داشته باشیم ولی حق نداریم نوجوان و جوان ما را به نظام اسلامی بی ایمان کنیم.
فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به نقش پررنگ صدا و سیما در جلوه دادن مشکلات مردم گفت: انتقاد من از صدا و سیما آنست، همانطور که از ترک خوردگی اراضی شالیکاران یک منطقه گزارش تهیه می شود تا به گوش مسئولان آن بخش برسد و بخشی از مشکلات کشاورزان حل شود. چرا در طول چهار سال گذشته گزارشی از این شهرستان مبنی بر آنکه که حتی یک وجب از اراضی این منطقه دچار سوختگی نشد یا نزاعی بین شالیکاران رخ نداد تهیه نشد تا مردم شاهد عملکرد مثبت مسئولان حاکمیت نیز باشند و ایمان و باورشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر شود. این مسائل، نیازمند فرهنگ سازی است که صدا و سیما می تواند نقش ایفا کند.
فرماندار آستانه اشرفیه تاکید کرد : دشمن تمام برنامه ریزی را انجام داده تا نظام را نا کار آمد جلوه دهد تا جوان و نوجوان ما انتظار فرج در برطرف شدن نیازهای خود را از جای دیگر داشته باشند.
حیدری با بیان اینکه ما در آستانه انتخابات سرنوشت ساز هستیم و برای اینکه مردم به پای انتخابات بیایند باید مدیران ما تلاش مضاعف کنند افزود: از مکان های فرهنگی مثل صدا و سیما انتظار داریم که اهمیت حضور مردم در پای صندوق رای را از لحاظ تاثیر گذاری داخلی و ملی که قدرت چانه زنی کارگزاران کشور را در جوامع جهانی بالا می برد بیشتر به منصه ظهور برساند.
حیدری هم چنین از مدیران صدا و سیمای گیلان درخواست کرد که با نگاه ویژه به موضوعات هنرمندان و جشنواره ها ی شهرستان بپردازند و این شهرستان نیز درخواست های صدا و سیما را که مدیر کل صدا و سیما بیان داشتند با بررسی جزئیات برای اجرایی شدن آن در نشست های بعدی و ارائه راه کارها عملیاتی شود.

Share