رئیس شورای شهر انزلی:

حضور ما در شورا به جهت خدمت به مردم است نه تامین منافع گروهی

رئیس شورای شهر انزلی گفت: حضور ما در شورا به جهت خدمت است نه اینکه منافع گروهی را تأمین کنیم و در سالی که پیش رو داریم این موارد را در عمل اثبات خواهیم کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هادی حیدری رییس شورای شهر  انزلی در هشتادمین جلسه این شورا ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر با اشاره به انتخاب خود به عنوان رئیس شورا گفت: از تک تک اعضای شورا که به بنده اعتماد کردند، چه عزیزانی که رای دادند و چه همکارانی که رای ندادند، تقدیر ویژه دارم و انشالله که بتوانیم در راهی که پیش رو داریم بتوانیم رضایتمندی خداوند و مردم را به ارمغان بیاوریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت تیم فوتبال ملوان اشاره کرد و افزود: پنجره نقل و انتقالات تیم ملوان باز شده و از این بابت خرسندیم. انشاالله در فصل جدید این تیم بتواند نتایج مثبتی را کسب کند. آنچه که از دست بنده حقیر و اعضای بزرگوار شورا بر می آید این است که همچنان در خدمت این تیم خواهیم بود و آرزو داریم که تیم باشگاه شهرداری و رشته های مختلف ورزشی که در شهرستان بندر انزلی حوزه فعالیت دارند، موفق شوند.

حیدری اضافه کرد: یقینا شهروندان انتظار دارند که ببینند در سال سوم شورا با شروع هیئت رئیسه جدید چه اتفاقی خواهد افتاد و منتظر این هستند که ببینند چه قدم هایی برداشته می شود. بنده به عنوان عضو کوچک شورا اعلام می‌کنیم که ِآنچه در فضاهای مجازی و حقیقی دغدغه های مردم می باشد به نوعی دغدغه های ما نیز هست و به همین دلیل بر این عرصه پا گذاشتیم و انشاالله بتوانیم با همراهی و همدلی همه اعضای شورا این مشکلات را حل و این دغدغه ها را رفع کنیم اما دغدغه هایی که مربوط به مردم هستند نه مسایل شخصی و خاص و به هیچ گروه و جناحی هم وابستگی نداریم و حضور ما در شورا به جهت خدمت است نه اینکه منافع گروهی را تأمین کنیم و در سالی که پیش رو داریم این موارد را در عمل اثبات خواهیم کرد.

این عضو شورا خاطر نشان کرد: مردم دغدغه های زیادی دارند، در درجه نخست از خود نهاد شهرداری شروع می کنم. پرداخت حقوق پرسنل از اولویت های اول شورا و شهردار محترم است. مطمئنا اگر آسایش و رفاه برای این پرسنل ایجاد نشود بازدهی و بهره وری سازمان کاهش می یابد بنابراین امیدواریم با همکاری همه اعضای شورای شهر و شهردار بتوانیم این دغدغه را رفع کنیم.

رییس شورای شهر انزلی گفت: ساماندهی ارائه خدمات در سطح شهر یکی دیگر از آن دغدغه هاست و باید برنامه ریزی خوب و مدونی داشته باشیم. در طول مدت دو سال که در خدمت مردم بودیم، در بعد سازمانی و برون سازمانی آسیب شناسی صورت گرفته و با همفکری دوستان بتوانیم معضلات را رفع کنیم.

حیدری با بیان اینکه رفع مشکلات تنها با همدلی تمامی مسئولین صورت می گیرد، گفت: چه مسئولینی که در شورای شهر و شهرداری هستند و چه سایر مسوولین شهرستان، فرماندار، امام جمعه، نماینده مجلس و همه کسانی که در شهرستان انزلی به مردم خدمت می کنند، رفع تمامی معضلات تنها در سایه همراهی و همدلی است که می تواند نتیجه بخش باشد.

وی با تاکید بر ضرورت ارتباط مستمر و مناسب با دانشگاه، گفت: تا به امروز اصلاً هیچ اتفاق خوبی در این قضیه صورت نگرفته است، پتانسیل های زیادی را در دانشگاه‌ داریم که می‌توانیم با ارتباط دادن نهاد شهرداری و دانشگاه یک برون‌رفت خوبی داشته باشیم. استفاده از همراهی و همدلی پتانسیل هایی مثل بنادر و دریانوردی و منطقه آزاد است که این اتفاق مهم اگر رخ دهد مطمئن باشید که ما شهری را که در شأن مردم است و در شأن نام انزلی است به آن خواهیم رسید.
حیدری خاطر نشان کرد: از همین تریبون اعلام می‌کنم که درب شورا به روی همه باز است، هر فردی که فکر و اندیشه ای دارد، هر شخصی که صاحب فن و تخصص است و می‌تواند به این شهر و به ما کمک کند تا بتوانیم مشکلات را کاهش دهیم در شورا به روی این عزیزان باز است و ما هم دست همه این عزیزان را به گرمی می فشاریم و دنبال افکار مثبت هستیم و زمان را برای موارد حاشیه ای تلف نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امور در شهرداری از حالت سنتی تغییر خواهد کرد، اظهار داشت: بهینه سازی در نهاد شهرداری باید صورت بگیرد و این اتفاق رخ نمی دهد مگر اینکه ما برنامه محوری را در پیش رو داشته باشیم. جا دارد از همین جا از آقای پورقربان شهردار محترم تشکر کنم که در طول این مدت گام‌های بسیار خوبی برداشته اند و انشالله که ادامه دار باشد و باید پروژه هایی را برای این شهر تعریف کنیم که مردم ببینند.

حیدری افزود: برخی کارهای شهرداری به صورت روزمره است که جزو وظایف روتین شهرداری محسوب می شود و باید به بهترین شکل انجام شود. آنچه که مردم را راضی می‌کند دیدن پروژه‌هایی است که نفع آن به مردم برسد و ملموس باشد و آن رضایت مندی را در دیدگان شهروندان ببینیم. شهر بندر انزلی در بحث گردشگری، محیط زیستی، عمرانی، تاریخی و طبیعی پتانسیل های زیادی برای فعالیت دارد.

رئیس شورای شهر انزلی گفت: دعوت می کنم از همه صاحبان نظر و اندیشه و علم که نهاد شورا را همراهی کنند تا بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان عزیز ارایه دهیم.

وی در مورد صبحت های خانم مه سیما نصیری دیگر عضو شورا شهر انزلی در مورد شفاف سازی بیان کرد: شفاف‌سازی بهتر از به موقع و کامل انجام بگیرد و دو سال پیش اگر اعتراضی و یا صحبتی داشتید در حضور افراد صحبت می کردید و اگر شفاف سازی می خواهید انجام بدهید بهتر از به صورت کامل نام ببرید تا مردم و دیگر اعضای شورا شهر نیز از آن آگاه شوند.

Share