جواد کریمی قدوسی منتشر کرد؛

کدام یک از مسوولان کشور دو تابعیتی هستند؟ + لیست

گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از افراد دارای تابعیت مضاعف، گرین کارت یا اقامت برای نخستین بار منتشر شد. وزارت بهداشت ادعای دوتابعیتی بودن سعید نمکی وزیر بهداشت را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از موج، جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی برای نخستین بار گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از افراد دارای تابعیت مضاعف، گرین کارت یا اقامت برای نخستین را در اختیار خبرنگاران قرار داد.

این فهرست به دو بخش تقسیم می شود. بخش نخست مربوط به کسانی است که بر اساس شواهد و قرائن احتمال دو تابعیتی بودن آنها وجود دارد.

بخش دوم مربوط به اسامی مدیرانی است که بر اساس مدارک موجود ظن قوی در مورد دو تابعیتی بودن آنها وجود دارد.

گفتگوی تفصیلی جواد کریمی قدوسی در این زمینه متعاقبا توسط خبرگزاری موج منتشر خواهد شد.

فهرست افرادی که بر اساس شواهد و قرائت احتمال داشتن تابعیت مضاعف یا اقامت آنها وجود دارد به این شرح است:

لیست افراد دو تابعیتی بر اساس شواهد و قرائن 1

لیست افراد دو تابعیتی بر اساس شواهد و قرائن 2

لیست افراد دو تابعیتی بر اساس شواهد و قرائن 3

لیست افراد دو تابعیتی بر اساس شواهد و قرائن 4

فهرست افرادی که بر اساس مدارک موجود ظن قوی برداشتن تابعیت مضاعف یا اقامت آنها وجود دارد به این شرح است:

لیست افراد دو تابعیتی بر اساس ظن قوی

لیست افراد دو تابعیتی بر اساس ظن قوی 1

لیست افراد دو تابعیتی بر اساس ظن قوی 2

لیست افراد دو تابعیتی بر اساس ظن قوی 3

لیست افراد دو تابعیتی بر اساس ظن قوی 4

واکنش وزارت بهداشت

 

پیرو خبر منتشر شده در خبرگزاری موج مبنی بر انتشار اسامی مسولان دارای تابعیت مضاعف، گرین کارت یا اقامت، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیانیه‌ای احتمال دوتابعیتی بودن سعید نمکی ، وزیر بهداشت را تکذیب کرد.

این بیانیه به شرح زیر است؛

مدیرعامل محترم خبرگزاری موج

باسلام و تحیات

احتراما پیرو انتشار خبر شماره ۲۸۹۳۶۱ بنقل از یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فهرست پیوست با عنوان مدیران دو تابعیتی و درج نام جناب اقای دکتر سعید نمکی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و طرح مطلب سراسر کذب و بی اساس «احتمال دوتابعیتی بودن» ایشان، ضمن تکذیب این افترا و انتساب غیرواقع، مستدعی است ضمن درج این تکذیبیه در آن رسانه، کلیه شواهد و قرائن مورد ادعای راوی از مطالبه و جهت تنویر افکار عمومی منتشر گردد.

بدیهی است باتوجه به سابقه گوینده در افترا، انتساب مطالب خلاف واقع و اصرار و ابرام وی بر نشر اکاذیب، مراتب از مسیر مراجع ذیصلاح مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

 

تکذیب افترا دو تابعیتی بودن معصومه ابتکار

روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده طی اطلاعیه ای دو تابعیتی بودن معصومه ابتکار را تکذیب کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در شرایطی که کشور یکی از بدترین حملات از سوی آمریکا را در قالب تروریسم اقتصادی و جنگ رسانه ای تجربه می کند و نیازمند وحدت و همدلی است، فردی از نمایندگان مجلس فهرستی مجعول را منتشر و تعدادی از خادمین کشور را به داشتن تابعیت کشورهای خارجی و از جمله امریکا متهم می کند.

لازم است اعلام نماید هرگونه تابعیت به غیر از تابعیت ایرانی در مورد خانم معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده دروغ بوده و ضمن تکذیب آن حق شکایت علیه افترا زنندگان و انتشاردهندگان آن به قصد تشویش اذهان عمومی را محفوط می داند.

قبلا هم شکایتی از این نماینده بابت اکاذیب دیگری انجام شده که متاسفانه هنوز به جایی نرسیده است.

Share