در گفتگو با دیارمیرزا مطرح شد:

توضیح عضو ناظر شورا در سازمان سرمایه‌گذاری درباره سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در رشت

عضو شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا در مورد سرمایه‌گذاری های انجام شده شهرداری رشت در یک ماهه گذشته گفت: همه فراخوان‌های سرمایه‌گذاری در زمان دکتر نصرتی، شهردار سابق شهر رشت انجام شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیر حسین علوی، عضو شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا در مورد سرمایه‌گذاری های انجام شده شهرداری رشت طی ماههای اخیر که توسط ناصر حاج محمدی شهرداری رشت اعلام شده گفت: همه فراخوان‌های سرمایه‌گذاری در زمان دکتر نصرتی، شهردار سابق شهر رشت انجام شده است.

عضو ناظر شورای اسلامی در جلسات سازمان سرمایه‌گذاری افزود: فراخوان قراردادهای فیبر نوری و نصب دوربین‌های نظارتی نیز در زمان دکتر نصرتی صادر شد.

رئیس پیشین شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: فراخوان سازمان خدمات موتوری نیز در زمان بهارمست، سرپرست شهرداری رشت انجام شد و همچنین قرارداد ساخت ایستگاه‌های اتوبوس در زمان دکتر نصرتی فراخوان شده و حتی برنده آن مشخص شده بود اما بعد از انصراف مجری دوباره فراخوان داده شده است.

علوی همچنین ادامه داد: تنها قراردادی که در مدت یک ماهه شهردار فعلی دکتر حاج محمدی منعقد شده است، فیبر نوری و نصب دوربین‌های نظارتی است که فراخوان آن در زمان آقای نصرتی انجام شده بود.

گفتنی است ناصر حاج محمدی شهردار رشت پیش از این در چندین نوبت گفته است که «طی ۲۰ روز اخیر سرمایه گذاران زیادی وارد شهر رشت شده اند و پروژه های کلانی نیز پیشنهاد داده اند. امروز شهر نیازمند سرمایه گذار است، و نباید شرایط را به گونه ای رقم زنیم که پایه های ورود آنان سست گردد. او از احداث بزرگترین پارک آبی در رشت خبر داد و گفت: تاکنون ۲۲۵ میلیارد تومان در رشت سرمایه گذاری شده است».

Share