وکیل سابق نجفی:

به این جمع‌بندی رسیدم که نجفی قاتل نیست | مگر می‌شود اسلحه ۷۶۵ تبدیل به ۹ میلی متری شود؟

روایتی عجیب از علیزاده طباطبایی وکیل سابق نجفی در رابطه با بحث قتل میترا استاد در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدمحمود علیزاده ‌طباطبایی، وکیل سابق محمدعلی نجفی که چندی پیش از سمتش عزل شد در بخشی از گفتگوی خود با رسانه تصویری رسالت درباره این پرونده خود گفت: در مورد پرونده آقای نجفی من هفته پیش صحبت‌هایی کردم و به شدت دلخور شدند و گفتند اجازه بدهید پرونده به نتیجه برسد و صحبت‌های شما ممکن است روی نتیجه پرونده تأثیر داشته باشد. به این دلیل اجازه دهید من صحبتی نکنم.

او افزود: من به این جمع‌بندی رسیدم و روز اول هم به خود آقای نجفی گفتم که شما مرتکب قتل نشدید چرا این قتل را به عهده گرفتید؟ ایشان محکم می‌گفت من مرتکب شدم. من دلایل آوردم.

طباطبایی توضیح داد: به خود آقای نجفی هم می‌گفتم که به این دلایل شما مرتکب قتل نشدید. می‌گفتند آقای طباطبائی این حرف‌ها را رها کنید، بروید رضایت بگیرید و اگر رضایت ندادند من ۶۸ سال زندگی کردم و الان یک قلب در سینه من هست و می‌خواهم ۴-۳ سال دیگرزنده باشم یا نباشم. جای بدی هم قرار نیست برویم. به همین سادگی صحبت می‌کردند.

وکیل سابق نجفی در ادامه افزود: قتل را هم پذیرفت ولی وقتی کارشناس اسلحه می‌گوید ۹ گلوله شلیک شده است که این ۹ گلوله از دو اسلحه باید باشد و ۴ پوکه نیست. به آقای نجفی می‌گوییم این چیست؟ می‌گوید نمی‌دانم. می‌گوییم اسلحه شما ۷۶۵ بوده است. این اسلحه ۹ میلی‌متری را قاچاقی خریدید؟می‌گویم مگر می‌شود اسلحه ۷۶۵ تبدیل به ۹ میلی متری شود؟ ابهامات خیلی زیادی وجود دارد. سلاح آقای نجفی سلاحی است که مجوز آن را دارد. از سازمان قضائی نیروهای مسلح از زمانی که سازمان برنامه بوده تحویل گرفته و کلت ۷۶۵ است.

Share