ابراهیم الماسخاله: اصلا متوجه نمی‌شوم تعریفشان از تیم حرفه‌ای چیست؟

بعد از بانوان، شهردار رشت به نوجوانان هم رحم نکرد | سرنوشت نامعلوم تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت اظهار داشت: تیم زیر ۱۴ سال و تیم نوجوانان شهرداری رشت باید ۱۰ میلیون تومان برای حضور در لیگ برتر پرداخت کنند که متأسفانه تاکنون چنین کاری صورت نگرفته است و هیچ چیز مشخص نیست.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ابراهیم الماسخاله، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه تیم نوجوانان و زیر ۱۴ سال شهرداری رشت نیز مشکلاتی شبیه به مشکلات تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت را دارند، گفت: مجموعه شهرداری رشت بر روی لوگوی خود می‌نویسد «مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری رشت» اما من نیز که سرمربی نوجوانان رشت هستم کار فرهنگی انجام می‌دهم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بنده هم مربی و معلم هستم، افزود: اولیای بازیکنان به من می‌گویند که بچه من شب نمی‌خوابد شما با او صحبت بکنید زیرا حرف شما را بهتر متوجه می‌شود، پس معلوم می‌شود من هم مربی هستم و هم معلم.

 معلوم نیست داریم به سمت جهنم می‌رویم یا برزخ!

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت اظهار کرد: با زحمت و تلاش فراوان و در مدت ۹ سال توانسیم با طی یک فرآیند به لیگ برتر ایران صعود کنیم.

الماسخاله با بیان اینکه هرساله بعد از امتحانات بازیکنان، یعنی در خردادماه تمرینات خود را آغاز می‌کردیم، افزود: امسال نیز طبق روال گذشته تمرینات خود را آغاز کردیم ولی متأسفانه هیچ چیز مشخص نیست؛ معلوم نیست داریم به سمت جهنم می‌رویم یا برزخ!

وی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم که ۱۶-۱۵ سال سن دارند، از نظر روحی و روانی دچار آسیب شده‌اند، تصریح کرد: هرساله شهرداری رشت خیلی خوب کارها را طبق روال انجام می‌داد ولی متأسفانه امسال هیچ چیز مشخص نیست و نمی‌دانیم، تیم اعزام می‌شود یا نمی‌شود. متاسفانه همین مشکلاتی که برای خانم‌ها پیش آمده برای تیم نوجوانان نیز رخ داده است.

 الماسخاله در ادامه گفتگو با دیارمیرزا ادامه داد: تیم زیر ۱۴ سال و تیم نوجوانان شهرداری رشت باید ۱۰ میلیون تومان برای حضور در لیگ برتر پرداخت کنند که متأسفانه تاکنون چنین کاری صورت نگرفته است و هیچ چیز مشخص نیست.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت با اشاره به اینکه لیگ برتر نوجوانان کشور شهریورماه شروع می‌شود، گفت: تا دیروز (شنبه ۲۶ مرداد) وقت داشتیم که ورودی حضور در لیگ را واریز کنیم که متأسفانه این کار صورت نگرفت و هیأت فوتبال گیلان در حال رایزنی است که برای ما فرصت یک هفته ای یا ده روزه از فدراسیون بگیرد تا بتوانیم پول را پرداخت کنیم.

وی افزود: احتمال دارد که به دلیل عدم پرداخت پول تیم شهرداری از قرعه‌کشی لیگ برتر نوجوانان کشور حذف شود ولی در تلاشیم که این مشکل را حل کنیم و حالا شهرداری می‌خواهد پول را بدهد یا از جای دیگری تهیه شود، مشخص نیست!

 ۱۰ ماه است که حقوق ۷۰۰ تومانی بنده را ندادند

الماسخاله با اشاره به اینکه تیم نوجوانان شهرداری رشت در یک فصل هزینه‌ای کمتر از ۴۰۰ میلیون تومان دارد، اظهار کرد: حقوقی که شهرداری رشت به کادرفنی می‌دهد ۱۰ ماه است که پرداخت نشده است. بنده به عنوان سرمربی ۷۰۰ هزار تومان، کمک مربی ۶۰۰ هزار تومان و سرپرست ۵۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت با بیان اینکه گیلان با این همه قدمت در فوتبال تنها سه سهمیه در لیگ برتر نوجوانان کشور دارد، اظهار کرد: سال گذشته تیم ملوان بندرانزلی، سپاهان رشت و ملوان نوین انزلی در لیگ برتر نوجوانان کشور حضور داشتند که متأسفانه تیم نوجوانان ملوان به لیگ مناطق سقوط کرد اما خوشبختانه ما به لیگ برتر صعود کردیم.

 می‌گویند در لیگ گیلان بازی کنید ولی در لیگ کشور نه!

وی با بیان اینکه متأسفانه معلوم نیست می‌خواهیم در لیگ برتر شرکت بکنیم یا خیر، اظهار کرد: به ما گفتند تمرینات خودتان را شروع نکنید اما از آقای افشین ناظمی عزیز که یک تنه پشت تیم‌های شهرداری رشت هستند و تلاش می‌کند و به عبارت دیگر می‌جنگند که ما روی پا بمانیم تشکر می کنم.

الماسخاله در ادامه با اشاره به اینکه فعلا تمرینات خود را آغاز کردیم اما امکاناتی نداده‌اند، گفت: می‌گویند نمی‌خواهیم تیمداری حرفه‌ای کنیم، تیم جوانان شهرداری چون در لیگ گیلان بازی می‌کنند، مشکلی ندارد اما به تیم نوجوانان شهرداری که در لیگ کشور هستند، گفته اند بازی نکنید!

اصلا متوجه نمی‌شوم تعریفشان از تیم حرفه‌ای چیست؟

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت در ادامه اظهار داشت: اصلا متوجه نمی‌شوم تعریفشان از تیم حرفه‌ای چیست؟ ما تیم بزرگسال نیستیم که بخواهیم قرارداد میلیاردی با بازیکن ببندیم؛ تیم حرفه‌ای نیستیم که ۵ دست لباس بخواهیم به بازیکنان بدهیم؛  یک تیم ۱۴ سال داریم و یک تیم نوجوانان که بازیکنان هیچ حقوقی دریافت نمی‌کنند و نهایتا دو دست لباس می‌خواهند یک دست آستین کوتاه و یک دست آستین بلند و من نمی‌دانم منظورشان از حرفه‌ای بودن چیست؟

وی ادامه داد: ما فقط نیاز به هزینه رفت‌وبرگشت، مکان اقامت و خوراک و پوشاک می‌خواهیم و هزینه چندانی نداریم، اظهار کرد: فقط به کادر فنی تیم حقوق می‌دهند که آن هم ۱۰ ماه است که پرداخت نشده است.

الماسخاله با بیان اینکه نمی‌دانم هدف شهرداری و شهردار رشت چیست؟ به دیارمیرزا گفت: شهرداری رشت کلا دو زمین دارد که یکی در پارک شهر رشت است و زمین دیگر در نزدیک میدان امام حسین(ع) رشت است.

وی افزود: شهرداری رشت زمین پارک شهر رشت را به بخش خصوصی اجاره داده و فقط زمان‌های خاصی به تیم‌های ۱۴ سال و جوانان شهرداری داده می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت گفت: ما برای گرفتن زمین باید نامه‌نگاری کرده و یک پروسه طولانی را طی کنیم تا بتوانیم وقت تمرین بگیریم.

الماسخاله با اشاره به اینکه سپیدرود و داماش تیم‌های اول شهر ما هستند و باید از آنها حمایت شود، اظهار کرد: درخواست ما این است که ۱۰ درصد از همین حمایتی که شهرداری از سپیدرود و داماش می‌کند را از تیم‌های خود شهرداری انجام دهد.

گفتنی است این مشکلات برای نوجوانان شهرداری رشت درحالی رخ داده که با تصمیم ناصر حاج محمدی شهردار رشت تیم فوتسال بانوان نیز در آستانه رقابتهای لیگ به یکبار از مسابقات کنار کشیده است و سرنوشت جمعی از بانوان ورزشکار رشت در هاله ای ابهام قرار گرفت است.

Share