اعلام برگزیدگان در دو بخش:

برگزیدگان نخستین فراخوان عکس چای ایرانی مشخص شدند

نتایج نهایی برگزیدگان فراخوان عکس چای ایرانی در دو بخش دوربین حرفه ای و دوربین گوشی همراه اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزانتایج نهایی برگزیدگان فراخوان عکس چای ایرانی در دو بخش دوربین حرفه ای و دوربین گوشی همراه اعلام شد.
دکتر گل محمدی (دبیر فراخوان) افزود: در بخش دوربین حرفه ای بیش از ۱۰۰ عکس و در بخش دوربین گوشی همراه بیش از ۵۰۰ عکس به دبیرخانه فراخوان ارسال شده بود که پس از داوری توسط داوران عکاس و کارشناسان سازمان چای کشور و صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور آثار برتر در دو بخش معرفی شدند که اسامی برگزیدگان به شرح ذیل می باشد:

بخش دوربین حرفه ای؛
۱_ آقای ابوذر حمیدی جیرنده از رودبار
۲_ آقای عباس عاشوری از رشت
۳_ آقای امید رجبی پور کشایه از رودسر
۴_ آقای شهنام خدایاری از رشت

بخش دوربین گوشی همراه؛
۱_ آقای محمد قرباندوست لپوندانی از رشت
۲_ آقای یاسر جورعشوری از تنکابن
۳_ خانم سپیده صیادی از لاهیجان و آقای عزیزاله کیومرثی از لاهیجان (به طور مشترک)
۴_آقای علیرضا جمالی قلعه رودخانی از فومن
۵_ خانم سپیده صیادی از لاهیجان
۶_ آقای اکبر باشلقی فومنی از فومن
۷_ آقای حمید شعبانی از رودسر

عکس شایسته تقدیر؛ آقای محمد آهنگر از اهواز
گفتنی است در سال مزین به رونق تولید توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، نخستین فراخوان عکس چای ایرانی به همت سازمان چای کشور و با همکاری صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور در محورهای باغات چای ایران، رونق تولید چای ایرانی، کارآفرینی در صنعت چای، اشتغال روستایی و زنان چایکار، چایخانه ایرانی و گردشگری انجام شده بود که علاقه مندان آثار خود را از سراسر کشور تا پایان تیر به دبیرخانه فراخوان ارسال کردند.

مقرر گردیده بود اعلام نتایج در ۱۵ مرداد ماه انجام گیرد اما به دلیل فرایند اصالت سنجی و دریافت تصاویر اصل از عکاسان برگزیده، اعلام نتایج با دو روز تأخیر انجام شد. ضمناً از برگزیدگان طی مراسمی همزمان با پایان فصل بهره برداری در مهرماه با اهدای جوایز و لوح سپاس، تشکر و قدردانی می شود.

Share