با رای داوران جشنواره

برگزیدگان دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان معرفی شدند

در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور هنرمندان، مسئولان و شهروندان در جزیره استخر لاهیجان برگزار شد، نفرات برگزیده از سوی گلاب آدینه، پیمان شریعتی حسین مسافرآستانه داوران این جشنواره اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور هنرمندان، مسئولان و شهروندان در جزیره استخر لاهیجان برگزار شد، نفرات برگزیده از سوی گلاب آدینه، پیمان شریعتی حسین مسافرآستانه داوران این جشنواره اعلام شد.
پیمان شریعتی در این بخش از سوی هیئت داوران آرای خود را اعلام کرد که در بخش کودک پس از بررسی ۵ از سر راه یافته در بخش طراحی و ساخت عروسک لوح تقدیر و جایزه نقدی به طراح و سازنده عروسک نمایش شکارچی خانم لیلا بیگوند از تهران تعلق گرفت.
بخش طراحی فضای نمایش، لوح تقدیر و جایزه نقدی به طراح فضای نمایش کودک کار خانم شیرین شاهوردی از بروجرد، بخش بازیگری لوح تقدیر و جایزه نقدی به گروه بازیگران نمایش کودک کار، خانم غزل هدایتی، بهار بوریای، مهیار یارمحمدی ملیکا حسینی و آرام بوریای از بروجرد، بخش کارگردانی بخش کودک تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به کارگردان نمایش کودک کار آقایان مهدی بوریایی و پژمان شاهوردی از بروجرد تعلق گرفت.
هیات داوران دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در بخش طراحی فضا بخش مسابقه دو انتخاب دارد که لوح تقدیر و جایزه نقدی به طراح فضای نمایش داشتن یا نداشتن ،احمد کیهان از گروه فریاد شهرستان دهلران ایلام و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به طراح فضای نمایش آرشیتک، مصطفی کولیوندی و سعید عبداللهی از استان ایلام تعلق گرفت.
بخش موسیقی،هیات داوران در این بخش دو انتخاب دارد و لوح تقدیر و جایزه نقدی به گروه موسیقی نمایش داشتن یا نداشتن احمد جعفری و علی خالقی از گروه فریاد شهرستان دهلران و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش موسیقی به گروه موسیقی نمایش سایلت بابت ساخت و تنظیم و موسیقی این نمایش نوید لاهیجی، امیر جعفرپور، سامی ایمانی و مسعود جعفرپور از گروه تئاتر دانش شهرستان لاهیجان تعلق گرفت.
بخش بازیگری زن هیئت داوران در این بخش دو انتخاب دارد، لوح تقدیر و جایزه نقدی به بازیگر زن نمایش دردسرهای آقای طریقت ،مهسا افتحی از شهرستان تفرش استان مرکزی، تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بازیگر زن نمایش ری ترن،آرزو جعفری از شهر سیرجان استان کرمان تعلق گرفت.
بخش بازیگری مرد کاندیداهای این بخش امیر رجب پور برای نمایش چسب‌زخم از شهرستان الوند، مهدی داوری برای نمایش دست کاری از تهران، میلاد مانی زاده برای نمایش ری ترن از سیرجان، صاحب دست افشان برای نمایش توهم از رشت، مصطفی کولیوندی برای نمایش آرشیتکت از ایلام، میثم سرآبادانی برای نمایش دردسرهای آقای طریقت از تفرش، مرتضی موری برای نمایش سدجعفر از شهر زاهدان، مالک آبسالان برای نمایش داشتن یا نداشتن شهر دهلران، که هیئت داوران در این بخش ۴ انتخاب دارد که جایزه اول بدون اولویت اعلام می شود، لوح تقدیر و جایزه نقدی به بازیگر مرد نمایش داشتن یا نداشتن، مالک آبسالان از گروه فریاد شهرستان دهلران، لوح تقدیر و جایزه نقدی به بازیگر مرد نمایش دردسرهای طریقت ،میثم سرآبادانی از شهرستان تفرش،لوح تقدیر و جایزه نقدی به بازیگر مرد نمایش آرشیتکت، مصطفی کولیوندی از شهر ایلام و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بازیگر نمایش دستکاری آقای مهدی داوودی از تهران تعلق گرفت.
بخش طرح و ایده هیئت داوران در این بخش دو انتخاب دارد، لوح تقدیر و جایزه نقدی به نویسنده طرح و ایده نمایش سایلنت محمدرضا جعفری لفوت از گروه دانش شهر لاهیجان و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نویسنده طرح و ایده نمایش دستکاری احمد صمیمی از تهران تعلق گرفت.
در بخش کارگردانی هیئت داوران در این بخش دو انتخاب دارد، لوح تقدیر و جایزه نقدی به کارگردان نمایش آرشیتکت مصطفی کولیوندی از ایلام، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به کارگردان نمایش دستکاری آقای مهدی ضیائیان پور از گروه سکوت شهر تهران تعلق گرفت.

Share