30 مرداد لغایت 1 شهریور سال جاری به مدت سه رور

برگزاری بزرگترین رویداد علمی ورزشی در گیلان

اولین کنگره ملی مدیریت راهبردی در ورزش و سومین کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت ۳۰ مرداد لغایت ۱ شهریور سال جاری به مدت سه روز در سالن مرکز همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین کنگره ملی مدیریت راهبردی در ورزش و سومین کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت ۳۰ مرداد لغایت ۱ شهریور سال جاری به مدت سه روز در سالن مرکز همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.
این رویداد توسط سازمان های مردم نهاد کار آفرینان جوان پیشرو و نام آوران ورزش کاسپین با حمایت منطقه آزاد انزلی، اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و دانشگاه گیلان برگزار می گردد.
وزارت ورزش و جوانان، پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و کمیته ملی المپیک از مشارکت کنندگان ملی این کنگره ها می باشند.
ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگردی، آموزش و پرورش، شهرداری های رشت و انزلی از دیگر مشارکت کنندگان این رویداد بزرگ هستند.
همچنین برنامه های متعددی در حاشیه این کنگره ها برگزار خواهد گردید که برپایی اولین نمایشگاه ملی تجهیزات و فناوری ورزش و سلامت، همایش بزرگ ورزش همگانی ویژه بانوان، تشکیل ۱۲کارگاه علمی و تخصصی، تجلیل از اساتید پیشکسوت علوم ورزشی و تجلیل از تعدادی از قهرمانان امید المپیک از جمله این رویدادهاست.
گفتنی است فرصت ارسال مقاله به دبیرخانه کنگره تا ۲۰ مرداد تمدید گردیده و داوری مقالات واصله نیز آغاز شده است. علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت کنگره به آدرس مراجعه www.confsh.ir نمایند.

Share