در جلسه شورای شهر انزلی مطرح شد:

برپایی میز خدمت در محلات انزلی | نظارت شهرداری بر پیمانکاران بیشتر شود

هفتاد و هفتمین جلسه شورای شهر انزلی در حالی برگزار شد که اعضا علاوه بر تأکید بر نظارت بیشتر شهرداری بر عملکرد پیمانکاران از برپایی میز خدمت در مسجد و محلات شهر خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، رئیس شورای اسلامی شهر انزلی در هفتاد و هفتمین جلسه این شورا با تبریک فرارسیدن چهلمین سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: از رهنمودهای حکیمانه امام جمعه بندر انزلی کمال تشکر و قدردانی را داریم.

شعبان جعفری با اشاره به تعیین تکلیف مالکیت باشگاه ملوان، افزود: خوشحالم که پس از کش و قوس‌های فراوان مشکل ملوان که یکی از بزرگترین دغدغه همشهریان عزیزمان بود رفع شد.

وی تأکید کرد: تعیین مالک برای ملوان مسئولیت شورای شهر و شهرداری را برای کمک به این تیم کم نمی‌کند و بر اساس مصوبات شورا، شهرداری باید در حد توان خود همچنان کمک حال این تیم باشد.

جعفری به برپایی میز خدمت در سطح محلات انزلی تأکید و تصریح کرد: یکی از وعده‌های شورای پنجم برپایی میز خدمت در محلات بود که امیدوارم برنامه‌ریزی دقیق‌تری در این زمینه انجام شود تا با حضور مسئولان تمامی ادارات، میز خدمت را به محلات و مساجد ببریم تا دسترسی مردم به مدیران شهری و خادمانشان آسان‌تر شود.

اولویت اجرای برنامه در زمینه پسماند و کمپوست با شرکت‌های بومی است

در ادامه جلسه نایب رئیس شورای اسلامی شهر انزلی نیز با اشاره به گزارش شهردار انزلی در زمینه کارخانه آسفالت، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های ارائه شده توسط شهرداری توقع روزهای پرکاری را در هفته‌های آینده در زمینه اجرای پروژه آسفالت داریم.

هادی حیدری با بیان اینکه باید شیب آسفالت مهندسی‌تر و نظارت بر کار پیمانکار مربوطه بیشتر شود، افزود: کیفیت آسفالت نسبت به گذشته بهتر شده ولی نحوه اجرای آن نیز باید مناسب و درست باشد.

حیدری با اشاره به اینکه خیابان‌ها و کوچه‌ها به دلیل عدم اجرای درست آسفالت و شیب مناسب آن دچار مشکلات و چاله‌های بسیار شده است، گفت: برای اینکه شرمنده همشهریان نباشیم باید نظارت شهرداری را بر پیمانکار بیشتر شده تا نتیجه بهتری حاصل شود.

نایب رئیس شورای شهر انزلی در مورد اعلام آمادگی چند شرکت در راستای پسماند و کارخانه کمپوست نیز اظهار کرد: این شرکت‌ها باید طرح و برنامه خود را ارائه دهند ولی مباحث فنی حتماً باید لحاظ شود.

وی با اشاره به اینکه اگر در همه موارد شرکت‌ها یکسان باشند اولویت با شرکت بومی است، ادامه داد: اگرچه موضوعات و مباحث علمی، فنی و مالی شرکت‌ها بسیار مهم است ولی در شرایط برابر شورای شهر انزلی اولویت را به شرکت‌های بومی می‌دهد.

Share