نماینده مردم رشت:

برای حل مشکلات مردم منتظر کسی نمی‌شوم | اولویت مدیران باید رفع مشکلات مردم باشد

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد: بنده به عنوان نماینده مردم رشت برای انجام کارهای مردم منتظر کسی نمی شوم و کار مردم را باید راه انداخت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در جلسه بررسی مشکلات بخشهای شهرستان رشت در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه فرصت های قانونی در بودجه از سوی فرمانداری دسته بندی و به همه شوراها و بخشداری های ارایه گردد، گفت: بسیاری از مدیران و مسئولان شهرستان ها از تبصره‌های قانون بودجه به درستی آگاهی ندارند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۸ گفت: این تبصره چگونگی استفاده از انرژی خورشیدی در تامین برق است که بخشها به همراه بسیج سازندگی می توانند در تامین برق ازسوی انرژی خورشیدی اقدامات موثری را انجام دهند.
وی در ادامه گفت: بنده در این جلسه تضمین می کنم اگر پروژه ای را فرمانداری در دست اجرا داشته باشد اما اعتبارات استانی و شهرستانی آن تمام شده باشد، اعتبار آن پروژه را به صورت قانونی تامین خواهم کرد.

جعفرزاده با بیان اینکه برای پروژه های سرمایه گذاری ارزان قیمت در روستاها هیچ مشکلی نداریم، گفت: متاسفانه از فرصت های قانونی در بودجه مدیران و مسوولان ما به درستی استفاده نمی کنند و باید ظرفیت های قانونی را مورد مطالعه قرار گیرد.

نباید برای حل مشکلات منتظر باشیم که دستی از غیب بیاید

نماینده مردم رشت با بیان اینکه هیچ وقت نباید مردم را از مقاومت پشیمان کرد، گفت: تسلیم شدن در برابر ترامپ یعنی پا گذاشتن بر روی خون ۲۳۰ هزار شهید دفاع مقدس. درخواستی که ترامپ از ما دارد بسیار نامعقول است.
وی ادامه داد: ما از مردم می‌خواهیم که مقاومت کنند اما مسئولان ما برای اجرای پروژه ها نبود اعتبارات را بهانه می کنند. این حرف که پول نیست را قبول ندارم، پول کم هست و باید مدیران تلاش بیشتری برای گرفتن اعتبارات به کار بگیرند. چطور برای ضافه کار و مزایای مدیران و کارمندان پول هست اما برای اجرای پروژه ها و خدمات رسانی به مردم پول نیست؟! اگر نمی توانند کار کنند در ادارات را ببندند. همه ما خادمین مردم هستیم و اولویت باید رفع مشکلات مردم باشد.

جعفرزاده با تاکید به اینکه مردم را باید امیدوار کرد و خدمات بیشتری به آنها ارایه شود، افزود: برای انجام کارها باید یکی شویم. نباید برای حل مشکلات منتظر باشیم که دستی از غیب بیاید.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده مردم رشت برای انجام کارهای مردم منتظر کسی نمی شوم. کار مردم را باید راه انداخت.

جعفرزاده با بیان اینکه متاسفانه ادارات توپ را به زمین یکدیگر می اندازند، گفت: مدیران بدانند همه شما در نزد مردم مدیران نظام هستید پس باهم، همکاری و هم افزایی داشته باشید.
وی با بیان اینکه پیگیر اجرای مصوبات این جلسه هستم افزود: مردم مشکل برق و آب شرب در روستاها دارند و اجاره های مسکن در شهر بسیار زیاد شده است و مردم برای کاهش هزینه به روستاها برگشتند که باید برای رفاه انها اقدامات مناسبی صورت گیرد.

Share