حجت‌الاسلام علم الهدی: ۲۰۰ سال تجربه حکومت داری غرب با قرون وسطا فرقی نکرد

باید حاکمیت ولایت را در کره زمین تثبیت کنیم | گفتمان ما بشر را از تمام مفاسد دموکراسی نجات می‌دهد

امام جمعه مشهد گفت: غدیر سالروز تاریخی است که پیغمبر در جریان سیاست و مدیریت یک گفتمان را تاسیس کرد و امروز نیز این گفتمان را در برابر تمام اندیشه های سیاسی دنیا را به صورت یک گفتمان نجات بخش بشر از تمام مفاسد دموکراسی ارائه می دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، امام جمعه مشهد گفت: غدیر سالروز تاریخی است که پیغمبر در جریان سیاست و مدیریت یک گفتمان را تاسیس کرد و امروز نیز این گفتمان را در برابر تمام اندیشه های سیاسی دنیا را به صورت یک گفتمان نجات بخش بشر از تمام مفاسد دموکراسی ارائه می دهیم.

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی یکشنبه شب در مراسم جشن عید غدیر در مجتمع فرهنگی بقیه الله(عج) شهرک شهید رجایی مشهد افزود: بشر تا کنون مدل های مختلف حکومتی را تجربه کرده و نظام دموکراتیک غرب هم ۲۰۰ سال تجربه حکومت داری دارد که از دل این نظام، جنگ های جهانی بیرون آمده که با قرون وسطا فرقی نکرده است.

وی ادامه داد: در دنیایی که تجربه اش در مدل های مختلف حکومتی شکست خورده گفتمانی به دنیا ارائه می دهیم که جریان رهبری و مدیریت جامعه باید به خدا و وحی متصل باشد و این آن مطلبی است که پیغمبر در غدیر تثبیت کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: وظیفه امروز ما این است که گفتمان غدیر را توسعه و ترویج کنیم و خواه نا خواه این کار سفره استکبار را جمع و افراد قدرت یاب و فرصت طلب را منزوی می کند به همین دلیل همه این ها برای سرکوبی این گفتمان بسیج شده اند.

علم الهدی با بیان این که در هیچ زمانی دشمنان برای نابودی اسلام و پیامبر(ص) مانند امروز متحد نشده بودند افزود: همه این ها به این دلیل است که گفتمانی را مطرح کردیم که به دنیا می گوییم رهبری و مدیریت جامعه باید دست خدا و نماینده او باشد یعنی حرفی را در دنیا می زنیم که با منافع استکبار و جهانخواری آنان صد در صد منافات دارد و آنان نیز با همه قدرت ایستاده اند که نام پیغمبر را براندازی کنند تا این گفتمان بر دنیا حاکم نشود.

وی ادامه داد: نظام ما همه وابستگی اش به گفتمان غدیر است و اگر این گفتمان نباشد نظام و مملکت ما نیز نخواهد بود و ما باید گفتمان غدیر و حاکمیت ولایت را در کره زمین تثبیت کنیم و توسعه دهیم تا آمادگی ظهور ایجاد شود و اصل مدیر آسمانی که خدا تعیین کرده بیاید و امت اسلامی را اداره کند.

او اضافه کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند ۴۰ سال این نظام و انقلاب سر پا بوده و ۴۰ سال دیگر هم پا بر جاست و رسالت اصلی اش در ۴۰ سال دوم این است که با نشان دادن تمدن اسلامی، آمادگی برای پذیرش ولایت عظمی ایجاد کنیم.

Share