مدیرکل استاندارد گیلان در جمع خبرنگاران:

افزایش آگاهی مردم سبب مطالبه‌گری آنها می‌شود|در بحث نظارت مانند یک مصرف کننده رفتار می‌کنیم

اشکانی پور با اشاره به اینکه افزایش آگاهی مردم سبب مطالبه‌گری آنها می شود، گفت: به مراتب آن مطالبه گری آخاد جامعه سبب خواهد شد که مدیران تلاش بیشتری کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل استاندارد گیلان در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار و عید سعید غدیر خم گفت: رسانه ها پل ارتباطی میان مدیران و مردم و همچنین چشمان بینای جامعه هستند.

داریوش اشکانی پور با بیان اینکه در حوزه نظارت که بر عهده ما گذاشته شده نیازمند افزایش آگاهی هستیم، افزود: باید سطح اگاهی مردم را ارتقا دهیم تا از حقوق شهروندی و قانونی خود اطلاع پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه افزایش آگاهی مردم سبب مطالبه‌گری آنها می شود، گفت: به مراتب آن مطالبه گری آخاد جامعه سبب خواهد شد که مدیران تلاش بیشتری کنند.

اشکانی پور تصریح کرد: در آگاهی بخشی به مردم، رسانه‌ها و خبرنگاران نقش موثری دارند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کشور باید همه برای آرامش جامعه تلاش کنیم، گفت: در کنترل کیفیت واحد های تولیدی مشکلات زیاد وجود دارد.

اشکانی پور با بیان اینکه نظارت بازار بسیار برای ما مهم است، افزود: در بحث نظارت مانند یک مصرف کننده رفتار می کنیم و کالا را از بازار می‌خریم و بر کیفیت آن نظارت خواهیم کرد.

مدیر کل استاندارد گیلان تصریح کرد: شهروندان باید به تاریخ انقضاء و شرایط نگهداری کالاها توجه ویژه داشته باشند چرا که به طور مثال برای محصولات فاسد شدنی به‌ویژه مواد غذایی، رعایت زنجیره سرما جزو الزامات است.

وی در ادامه گفت: واحدهای تولیدی، مجموعه استاندارد را با رعایت خط قرمز سلامت مردم در کنار خودشان ببینند.

Share