سخنگوی شورای شهر آستارا در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد:

استفاده از شناگاه طرح ساحلی سفیر امید برای شهروندان آستارا رایگان شد

میثم الوان‌پور، سخنگوی شورای اسلامی آستارا به خبرنگار دیارمیرزا گفت: استفاده از شناگاه های طرح ساحلی سفیر امید برای مردم شریف آستارا رایگان شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا به خبرنگار دیارمیرزا گفت: استفاده از شناگاه های طرح ساحلی سفیر امید برای مردم شریف آستارا رایگان شد.

میثم الوان‌پور با اشاره به قرارداد شهرداری با بخش خصوصی در این طرح گفت: در تابستان سال گذشته طرح ساحلی سفیر امید این شهرستان پس از چاپ آگهی مزایده با قرارداد یکساله به بخش خصوصی واگذار و به مدت یکسال در اختیار آن قرار گرفت.

وی با اشاره به اتمام این قرارداد بیان کرد: پس از اتمام قرارداد، شهرداری آستارا با بر عهده گرفتن مدیریت این طرح ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران را آغاز کرده و هم اکنون هیچ هزینه ای در خصوص ارائه خدمات در شناگاه ها از شهروندان آستارایی دریافت نمی شود.

سخنگوی شورای شهر آستارا دریافت هزینه برای استفاده از این طرح برای شهروندان آستارایی را مناسب ندانست و تصریح کرد: پیش از این از شهروندان برای استفاده از خدمات شناگاه‌ها در طرح ساحلی سفیر امید ۸ هزار تومان هزینه دریافت می‌شد و در حال حاضر ۱۵ نفر از نیروهای شهرداری آستارا در این طرح مشغول به کار هستند.

الوان‌پور افزود: طرح ساحلی سفیر امید این شهرستان در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار راه اندازی شده و در جهت تجهیز و توسعه شناگاه‌های آن تاکنون ۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به افزایش امکانات سخت افزاری این طرح گفت: تجهیز سن آمفی تئاتر ساحلی، ایجاد استخر کودکان و توسعه شناگاه طرح آقایان جزو برنامه‌های در دستور کار شهرداری در این طرح ساحلی بوده و امید می رود که تا پایان سال به سرانجام برسد.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غربی ترین نقطه استان گیلان و همسایه جمهوری آذربایجان قرار داشته و ۱۵ کیلومتر با این کشور مرز آبی و ۳۸ کیلومتر مرز خاکی دارد.

Share