زارع در نشست با مجمع نمایندگان گیلان:

ارزش پروژه‌های اقتصادی قابل افتتاح در هفته دولت ۳ برابر سال گذشته است

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه، افزایش مشارکت فعالان اقتصادی و رونق تولید را محدود نکرد، گفت: جلوه های هم افزایی دولت و بخش خصوصی به بهترین شکل منعکس شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ارسلان زارع در نشست مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی استان با تشکر از تلاش‌ها و پیگیری‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت توسعه استان اظهار داشت: با وحدت، همدلی، مشارکت و همکاری همه مسئولان، نمایندگان مردم و مدیران دستگاه های اجرایی و بهره گیری از ظرفیت های متعدد استان، می توان در راستای توسعه و پیشرفت گیلان گام های موثرتری برداشت.

وی تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه، غیرقانونی و غیراخلاقی و محدودیت های بودجه‌ای نتوانست از رونق تولید که ماحصل همت فعالان اقتصادی است، جلوگیری کند و در این میان خود اتکایی و حرکت در مسیر سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید برگرفته از منویات مقام معظم رهبری بوده است.

دکتر زارع هم افزایی دولت و بخش خصوصی را موجب رسیدن به توسعه و پیشرفت خواند و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با تدوین مشکلات و پیشنهادات در حوزه تخصصی خود با همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای کاهش مشکلات مردم در سطح ملی پیگیری کنند.

سرپرست استانداری به نقش برجسته فعالان بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های مختلف استان گیلان علیرغم تنگاهای اقتصادی ناشی از تحریم‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: ارزش پروژه های اقتصادی قابل افتتاح در هفته دولت سالجاری با مشارکت بخش خصوصی بالغ بر هزار میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از ۳ برابری را نشان می دهد.

Share