فرماندار رودسر خبر داد:

اختصاص بیش از ۲۹ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی رودسر

فرماندار شهرستان رودسر در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان از اختصاص بیش از ۲۹ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای اجرای طرح های عمرانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین اسمعیل پور، فرماندار شهرستان رودسر در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان از اختصاص بیش از ۲۹میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای اجرای طرح های عمرانی این شهرستان خبر داد و گفت: این اعتبار از محل منابع مختلف همچون استانی، سه درصد نفت و گاز و جز۱۴ردیف ۵۵۰۰۰۰ تامین شده است.

وی بیشترین اعتبار تخصیصی را متوجه حوزه راهداری به دلیل شرایط خاص راههای شهرستان ذکر کرد.

فرماندار شهرستان رودسر در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اعتبار تخصیصی سه درصد نفت و گاز تنها متوجه مناطق محروم رحیم آباد خواهد شد.

اسمعیل پور همچنین از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار میان شهرداری های این شهرستان در ارتباط با امور فرهنگی خبر داد.

وی وضعیت تامین آب آشامیدنی و کشاورزی را در سطح شهرستان راضی کننده ندانست و گفت: معتقدم آب به اندازه کافی در منطقه موجود است اما به درستی هدایت و مدیریت نمی شود.

فرماندار شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: آنچه مورد تاکید است جذب اعتبارات ملی است و ضرورت دارد در این زمینه از ظرفیت نماینده شهرستان برای جذب اعتبارات ملی بهره گیری کنیم.

در ادامه اسدالله عباسی، نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به وجود برخی کاستی ها و مشکلات در حوزه شهرستان افزود: مدیران در سطح شهرستان از همه ظرفیت ها و اختیارات خود برای خدمت به مردم استفاده کنند تا مردم ناامید نشوند.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی دستگاهها با همکاری، هم افزایی و تعامل کارها را با کمترین هزینه به پیش ببرند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با توصیه أکید به مدیران دستگاه‌ها به منظور تلاش برای جذب اعتبارات اختصاص‌یافته، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید با سازمان مربوطه خود ارتباط بیشتری داشته و اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان را جذب نمایند.

Share