مدیرعامل شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی کشور خبر داد:

اتمام سه پروژه مهم ورزشی گیلان در سالجاری|برای رفع مشکلات ورزشگاه‌های عضدی و تختی کمک می‌کنیم

حسن کریمی، مدیر عامل شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی کشور اظهار کرد: سه پروژه مهم در استان گیلان داریم که جز برنامه هاست و ان‌شاءلله امسال در هفته دولت باید به پایان برسد علی رغم مشکلات اعتباری و سختی هایی که کار اجرایی دارد تلاش ما این است که این پروژه ها به اتمام برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از برنا، حسن کریمی، مدیر عامل شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی کشور در حاشیه ی بازدید از اماکن ورزشی لاهیجان که به همراهی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان صورت گرفت، گفت: سه پروژه مهم در استان گیلان داریم که جز برنامه هاست و ان‌شاءلله امسال در هفته دولت باید به پایان برسد علی رغم مشکلات اعتباری و سختی هایی که کار اجرایی دارد تلاش ما این است که این پروژه ها به اتمام برسد.

وی افزود: یکی از این پروژه ها مجموعه خوابگاهی و ورزشی لاهیجان است که پروژه بسیار خوبی است و امروز بازدیدی ار این پروژه داشتیم که ان‌شاءلله با تعهداتی که پیمانکار پروژه دارد و تمهیداتی که اندیشیده شده این پروژه تا پایان شهریور نهایی می شود.

کریمی ادامه داد: پروژه پیست دوچرخه سواری شهر رشت نیز از پروژه های بسیار مهم و بزرگی است که می تواند تحول عظیمی را در ورزش دوچرخه سواری در استان گیلان و کشور در پی داشته باشد.

وی همچنین در خصوص احداث استادیوم ۵ هزار نفری در رستم آباد شهرستان رودبار اظهار کرد: فاز یک این پروژه در شهریور ماه به اتمام می رسد و در این سفر بازدیدی از ورزشگاه های عضدی و تختی انزلی خواهیم داشت چون دارای مشکلاتی هستند که ان‌شاءلله پس از بازدید از این ورزشگاهها با تعامل وزیر محترم ورزش و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان کمکی به ورزشگاه‌ها داشته باشیم البته این بحث جز تعهدات شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی کشور نیست اما چون وزیر محترم ورزش و جوانان در این خصوص تاکیدات بسیاری داشته اند ان‌شاءلله پس از بازدید درصورتی که بتوانیم کمکی انجام دهیم حتما آن دو پروژه را نیز در دستور کار قرار خواهیم داد.

کریمی در خصوص اعتبارات اختصاص یافته برای سه پروژه عنوان کرد: این پروژه ها سالهای گذشته شروع شده و در سنوات قبل اعتبار دریافت کرده است و بیشترین پیشرفت فیزیکی در این دولت را داشته است و ما تعهد کرده ایم که هر میزان اعتبار را برای این پروژه ها در نظر بگیریم که این پروژه ها به اتمام برسد.

کریمی اضافه کرد: پروژه های مجموعه ورزشی لاهیجان، پیست دوچرخه سواری رشت و استادیوم رستم آباد به جهت اهمیت آنها برای استان گیلان و وزارت ورزش و جوانان محدودیت اعتباری ندارد.

وی در خصوص توزیع اعتبارات سال ۹۸ تاکید کرد: اعتبارات سال ۹۸ توزیع نشده و علت آن این است که می خواهیم اعتبارات را به پروژه هایی در سطح کشور که قرار است در سال ۹۸ به اتمام برسند اختصاص دهیم.

وی در پایان گفت: تمام تلاش ما این است که این پروژه ها امسال به اتمام برسد.

Share