آیت الله فلاحتی در دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

آیت الله جنتی عمار انقلاب است | عالمان گیلانی به جامعه معرفی شوند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مسئولیت معرفی و دعوت از سخنرانان در مناسبت های انقلاب به عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی در دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: فعالیت نهاد مبارک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به فال نیک گرفتیم و تاکنون در نقاط مختلف کشور به خوبی عمل کرده است.
وی با قدردانی از تلاش های آیت الله جنتی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، افزود: آیت الله جنتی شیخ العلمای انقلابیون است و از کهن سالانی محسوب می شود که همواره در مسیر بوده و خود را وقف انقلاب کرده است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه آیت الله جنتی عمار انقلاب است، تصریح کرد: آیت الله جنتی بدون منت، توقع و چشمداشت در راستای منویات مقام معظم رهبری و انقلاب تلاش کرده و از ایشان تقدیر و تشکر می کنیم.
آیت الله فلاحتی به تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در مناسبت های مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: هشتم دی ماه سال ۱۳۸۸ مردم گیلان بصیرت خود را نمایش گذاشتند و انتظار می رود این روز در تاریخ ایران به ثبت برسد.
وی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۸ دی در رشت و ۹ دی در تمام کشور تلاش یک دوره ۱۴ ساله دشمن علیه انقلاب اسلامی را خنثی کرد، یادآور شد: گیلانی ها مدال بصیرت را در دیدار مقام معظم رهبری از ایشان دریافت کردند.
نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار تلاش برای شناساندن شخصیت ها به ویژه عالمان به جامعه شد و اظهار کرد: سید یونس رودباری از جمله شخصیت های انقلابی گیلان است که امام(ره) درباره او سخن فرموده و با هماهنگی دستگاه های متولی باید اینگونه شخصیت ها به نسل امروز معرفی شوند.
آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه مسئولیت دعوت از سخنرانان در مناسبت های انقلاب به عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، خاطرنشان کرد: دولت ها می آیند و می روند اما انقلاب، مردم و انقلابیون همیشه هستند.
وی ادامه داد: نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید تشکیل می شد زیرا خداوند در قرآن می فرماید که ایام الله ذکر شود بنابراین ایام الله انقلاب مانند ۲۲ بهمن، دفاع مقدس و ایام فتنه را نمی توان بدون ظرایف آن به دست هر کسی سپرد.
امام جمعه رشت با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با هماهنگی نماینده ولی فقیه در استان نسبت به مناسبت های انقلاب برنامه ریزی کرده و خط قرمزها را تعیین می کنند، اظهار کرد: مردم را متذکر ایام الله کنید و در راستای ترویج آن تلاش داشته باشید.
آیت الله فلاحتی با قدردانی از تلاش های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در برگزاری مناسبت های مختلف در استان، بیان کرد: امیدوارم خداوند به همه مسئولانی که مردم را در مسیر ارزش های انقلاب نگه می دارند، توفیق دهد.

Share