جلسه شورای شهر رشت باز هم تشکیل نشد

آماده کناره‌گیری از ریاست شورا هستم | دیگر در انتخابات شرکت نمی‌کنم

اسماعیل حاجی‌پور، رییس شورای شهر رشت با بیان اینکه دیگر در انتخابات شرکت نخواهم کرد، گفت: مردم غصه زیادی دارند و شورا نباید با کارهای خود باری بر دوش مردم باشند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل حاجی‌پور، رییس شورای شهر رشت در جلسه یکصد و پنجم شورای شهر رشت که به رسمیت نرسید با اشاره به اینکه باید نظم را از خودمان شروع کنیم، گفت: اگر ۱۰ جلسه دیگر نیز چنین تاخیری صورت گیرد جلسه را لغو می‌کنم.

رییس شورای شهر رشت با بیان اینکه سه عضو شورا در خارج از استان هستند، افزود: آقایان عاقلمنش و رمضانپور در تهران هستند و دکتر ذاکری نیز در مشهد به سر می‌برد اما به بقیه اعضا هر چه زنگ زدم جوابی نگرفتم.

وی با بیان اینکه مهمترین کار شورا خدمت به مردم است، گفت: عدم تشکیل جلسات مانع انجام کار ما نخواهد شد و انتظار داریم همه اعضای شورای شهر حضور داشته باشند.

حاجی‌پور همچنین ادامه داد: اعضای شورا بدانند بدهکار مردم هستند و به آنها دین دارند.

وی تصریح کرد: از همه اعضا می‌خواهیم سر وقت در جلسات حضور داشته باشند و اگر نیم ساعت از جلسه بگذرد حتما لغو می شود.

رییس شورای شهر رشت با بیان اینکه هیچگاه به دنبال سمت نبودم، افزود: بنده به دنبال خدمت به مصداق واقعی آن هستم و بسیاری از مردم با شورا قهر هستند.

وی با بیان اینکه دیگر در انتخابات شرکت نخواهم کرد، گفت: مردم غصه زیادی دارند و شورا نباید با کارهای خود باری بر دوش مردم باشند.

رییس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه این دومین جلسه است که اعضا کم لطفی می کنند و حضور ندارند، گفت: از این به بعد جلسات پشت شیشه قرار خواهد گرفت و اگر اعضا از رای خود به من پشیمان هستید من آماده هستم که بروم.

حاجی‌پور ادامه داد: ۱۰ روز است که لوایح زمین مانده و دستور جلسه امروز که مهمترین آن تعیین روسای کمیسیون ها بود و دیگر دستور جلسه ۵ ایراد فرمانداری است که امروز آخرین مهلت بررسی آن بود و تشکیل نشدن جلسه یعنی تسلیم شدن در برابر ایراد فرمانداری است.

Share