نجفی در واکنش به اظهارات نماینده آستانه اشرفیه

آقای قربانی کدام پول؟ کدام اعتبار؟ | مستندات ادعای خود را ارائه کنید

عضو شورای شهر آستانه اشرفیه گفت: آقای دکتر قربانی نماینده محترم  مجلس در جلسه شورای اداری فرمودند که من ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول برای شهرداری آستانه و کیاشهر گرفته اند، آقای شهردار اینجا تشریف دارند کدام پول؟ کدام اعتبار؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ابراهیم نجفی با بیان اینکه انتظار داریم رسانه ها واقعیات را انعکاس دهند، اظهار داشت: اگر من مدیر و یا عضو شورا ادعایی می کنم باید پاسخگو ادعای خود نیز باشم.

عضو شورای شهر آستانه اشرفیه با اشاره به حاشیه های آخرین نشست شورای اداری شهرستان و سخنان دکتر قربانی افزود: آقای دکتر قربانی نماینده محترم  مجلس در جلسه شورای اداری فرمودند که ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول برای شهرداری آستانه و کیاشهر گرفته اند، آقای شهردار اینجا تشریف دارند کدام پول؟ کدام اعتبار؟

وی خاطر نشان کرد: من خواهش می کنم اگر هر مسئولی چه بنده باشم و چه هر شخصی دیگر، اگر ادعایی دارد واقعا به‌صراحت موافقت نامه ای که مبادله شده و مبلغ اعتبار مصوب، مبلغ اعتبار تخصیص یافته را  به صورت علنی و شفاف برای مردم اعلام کند.

نایب رئیس شورای شهر آستانه با اشاره به پروژه پل کابلی گفت: از نماینده محترم سوال شود پل کابلی که از دوره هشتم و زمان مهندس صادق شروع شده است و هیچ ارتباطی هم به شهرداری ندارد، چه دلیل و موانعی وجود دارد که پروژه پل کابلی تاکنون به اتمام نرسیده و بر زمین مانده است؟

نجفی ادامه داد: همه می دانیم که پروژه ملی را من به عنوان مسئول شهرستانی نمی توانم بگیرم زیرا پروژه ملی خارج از حوزه اعتبارات استانی است و در آن جلسه به نوعی فرماندار را زیر سوال بردند که پروژه های ملی را پیگیری نمی‎کند؟

وی تاکید کرد: به عنوان یک عضو شورای شهر اگر پروژه ملی گرفته شده است، مشخصات و موافت نامه، اعتبار مصوب و اعتبار تخصیص یافته را بدهند تا خودم شخصاً پیگیری کنم

Share