قابل توجه متقاضیان کار

آغاز ثبت‌نام سومین آزمون استخدام بخش خصوصی، دانش‌بنیان و فناور+ جزئیات

دبیر همایش مجمع هماهنگی بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام سومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، شرکت‌های صنعتی، تجاری و فناور کشور از شنبه ۲۶ مردادماه تا یکشنبه ۳۱ شهریورماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، محمدحسین قمری در حاشیه برگزاری همایش مجمع هماهنگی بخش خصوصی در سالن اجلاس سران که با حضور رئیس اتاق بازرگانی تهران و مدیران صدها شرکت معتبر بخش خصوصی برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مهم شرکت‌های بخش خصوصی در دوران تحریم برای افزایش اشتغال و رونق تولید، رفع مشکلات بخش خصوصی در جذب نیروی انسانی کارآمد و دارای مهارت مورد نیاز را از مهم‌ترین چالش‌های این شرکت‌ها عنوان کرد.

وی افزود: در همایش راهکارهای مبتنی بر دستاوردهای دانش‌بنیان در این زمینه ارائه خواهد شد و هم‌زمان ثبت‌نام سومین آزمون استخدام بخش خصوصی نیز آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: آزمون سوم استخدام بخش خصوصی، دانش‌بنیان و فناور فرصتی ایده‌آل برای عرضه مهارت‌ها و شایستگی‌ها از سوی داوطلبان به شرکت‌های معتبر فعال در بخش خصوصی کشور است.

وی بیان کرد: فرایند ثبت‌نام اینترنتی سومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از شنبه ۲۶ مرداد آغاز و تا ۳۱ شهریور امسال ادامه خواهد داشت، پیش‌بینی می‌شود در آزمون امسال حدود ۱۰ هزار فرصت شغلی از سوی ۱۷۵۰ شرکت معتبر دانش‌بنیان، تجاری، صنعتی و فناور کشور عرضه شود، داوطلبان شرکت در آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت Inre.ir یا دفاتر رسمی پیشخوان دولت، برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

ثبت‌نام اینترنتی دومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، شرکت‌های صنعتی، تجاری و فناور کشور سال گذشته از ۱۰ شهریور به مدت یک ماه برگزار شد و در این ازمون ۲۰ هزار نفر در مرحله نخست شرکت کردند که از این تعداد ۱۰ هزار نفر به مرحله دوم که به صورت مصاحبه حضوری با نماینده شرکت‌ها برگزار شد، راه یافتند.

دانلود دفترچه راهنمای شرکت در آزمون و مشاغل قابل ثبت نام

Share