رییس کمیته وضعیت بازیکنان فدارسیون فوتبال:

رای شکایت داماش از کارون اروند خرمشهر هنوز صادر نشده است

نورشرق درباره نتیجه و صدور آرای شکایت تیم داماش از کارون اروند خرمشهر گفت: با وجود تشکیل دو جلسه هنوز برای این شکایت رای صادر نشده و شاید در زمان مناسب دیگری نسبت به این مهم اقدام کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، رییس کمیته وضعیت بازیکنان فدارسیون فوتبال گفت:‌ در هشت ماهه دوران مسئولیتم در این کمیته، برای ۲۵۰ پرونده معوق و جاری رای صادر کرده ایم که آمار قابل توجهی است.

«جمشید نورشرق» با بیان این مطلب افزود: هنگامی که مسئولیت این کمیته را برعهده گرفتم، کمیته تعیین وضعیت بیش از سه ماه مسئول نداشت و ۷۰۰ پرونده در آن خاک می خورد.

نورشرق افزود: این درحالی است که همچنان رسیدگی به پرونده های معوق در دستور کار این کمیته است و علاوه بر رسیدگی به آنها پرونده های جاری را نیز به دقت بررسی و درصورت لزوم برای آنها نیز رای صادر می کنیم.

رییس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال افزود: همچنین در این مدت برای بسیاری از متخلفان جرایم مالی در نظر گرفته شده و مبالغ قابل توجهی نیز وصول و به ذینفعان پرداخت شده است.

با اجرایی شدن تمامی بخشنامه های کمیته وضعیت اختلافات مالی کاهش خواهد یافت

نورشرق با قدردانی ازهمکاری مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با این کمیته ادامه داد: خوشبختانه تعامل مدیران اجرایی فوتبال با این کمیته مطلوب و ریل گذاری سیاست های شفاف سازی در امور قراردادها به سرعت در حال انجام است.

به گفته وی، چنانچه این مهم در فدارسیون فوتبال و سازمان لیگ نهادینه شود، از این پس شاهد اتفاقات تاثیر گذارتر در این حوزه نیز خواهیم بود.

رییس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اقدامات اعضای این کمیته اختلافات مالی بین باشگاه ها و بازیکنان در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را به شدت کاهش خواهد داد درباره الزامات ابلاغ شده این کمیته نیز گفت:‌ یکی از مهم ترین مسایل قابل رسیدگی تسویه حساب بازیکنان با باشگاه های قبلی خودشان است. برهمین اساس از این پس صدور کارت بازی برای بازیکنان جدید در حالی صورت خواهد گرفت که بازیکن از باشگاه قبلی خود در زمینه مالی تسویه حساب کرده و شکایتی در این خصوص نداشته باشد و این موضوع را به سازمان لیگ و کمیته وضعیت ارائه کرده باشد.

نورشرق تاکید کرد: همچنین در فصل نقل و انتقالات به باشگاه هایی اجازه فعالیت داده می شود که آنان به طور کامل با کادرفنی و بازیکنان شاغل در باشگاه خود تسویه حساب کامل کرده باشند و در صورت انجام نشدن این موضوع  جذب کادر فنی و بازیکنان جدید را به رسمیت نخواهیم شناخت.

وی ادامه داد: علاوه بر این، از این پس ثبت قرارداد بدون درج مبلغ و دریافت چک سفید امضا از نظر کمیته وضعیت بازیکنان فاقد وجاهت قانونی است و ارزشی ندارد و با طرفین طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

آرای شکایت داماش از کارون اروند خرمشهر هنوز صادر نشده است

نورشرق درباره نتیجه و صدور آرای شکایت تیم داماش از کارون اروند خرمشهر گفت: با وجود تشکیل دو جلسه هنوز برای این شکایت رای صادر نشده و شاید در زمان مناسب دیگری نسبت به این مهم اقدام کنیم.

نورشرق با بیان اینکه درمورد این پرونده مسایل مختلف مطرح و دیدگاه طرفین متفاوت است، افزود: با توجه به این موضوع و اظهارات متناقض از سوی طرفین دعوا هنوز درباره این پرونده تصمیم گیری نشده و رای نیز صادر نشده است.

به گفته وی، تاکنون برای رسیدگی به این پرونده ۲ جلسه برگزار شده است که البته مسئولان تیم کارون اروند خرمشهر در جلسه اول غیبت داشتند.

نورشرق ادامه داد:‌ در جلسه دوم که نمایندگان تیم کارون نیز حاضر بودند، پیشنهاد مصالحه بین طرفین مطرح اما مذاکرات اصلاحی نهایی نشد و این مذاکرات همچنان ادامه دارد.

رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ادامه داد: در صورت توافق بین طرفین، ما نیز از پیشنهاد مصالحه استقبال می کنیم اما چنانچه سازشی رخ ندهد، کمیته وضعیت برابر با قوانین و مقررات درباره این پرونده تصمیم گیری خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در جلسه دوم روایت طرفین از این موضوع را شنیده و مستندات شان در این خصوص را به منظور بررسی بیشتر دریافت کردیم، اظهار داشت:‌ هم اکنون در حال بررسی و صحت و سقم مستندات طرفین این دعوا هستیم تا همان طور که گفته شد، در صورت عدم سازش درباره این پرونده رای صادر کنیم.

نورشرق خاطرنشان کرد: البته پرونده های دیگری نیز در نوبت رسیدگی اعضای این کمیته قرار دارند و برای جلوگیری از هرگونه بلاتکلیفی و بروزحاشیه، به دقت در حال رسیدگی هستیم تا تصمیمی صحیح اتخاذ شود.

رییس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا برای تشکیل جلسه بعدی به منظور حل این مشکل تعیین وقت شده است نیز گفت: با توجه به اینکه طرفین در حال مذاکره هستند و ما نیز به سازش این دعوا امیدواریم، برای برگزاری جلسه تعیین تکلیف این پرونده زمانی در نظر نگرفته ایم.

Share