راهنمای خرید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی معرفی کسب و کار شماست و کاربردهای مختلف دارد. علاوه بر اینکه باید آنها را در سایتهای معتبر منتشر کنیم، باید به رفتار مخاطب در مطالب توجه ویژه نماییم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رپورتاژ آگهی از تبلیغاتی است که به صورت دائمی در سایت قرار میگیرد. شما با قرار دادن چند لینک مناسب در متن میتوانید امتیاز خوبی برای مقالات سایت خودتان بدست بیاورید.

رپورتاژ آگهی معرفی کسب و کار شماست و کاربردهای مختلف دارد. علاوه بر اینکه باید آنها را در سایتهای معتبر منتشر کنیم، باید به رفتار مخاطب در مطالب توجه ویژه نماییم. کامنت ها و لایک ها میتواند ما را از تاثیرگزاری مطالبمان آگاه سازد. رپورتاژ آگهی هر چیزی که شما میتوانید از کسب و کارتان بنویسید.

شرح خدمات یا محصولات میتواند گام اول باشد. البته این نگاهی صرفا تبلیغاتی به رپورتاژ است و باعث جذب مشتری میشود، اما بهتر است به بدست آوردن مشتری از طریق ورودی گوگل بیاندیشیم. پس با شرح مطالب پیرامون هدف میتوانیم محتوای مناسب ایجاد نماییم و با انتخاب کلمات کلیدی مناسب آن را به صورت بک لینک کار کنیم.

نکته مهم در لینک سازی کلمات کلیدی در متن رپورتاژ است. پیدا کردن کلمات کلیدی کار پیچیده ای نیست.

قیمت رپورتاژ آگهی

قیمت سایتها متفاوت است، شما ممکن است دو سایت کاملا مشابه با هم داشته باشید که از نظر قیمت تفاوت فاحش داشته باشند. باید گفت نهاد خاصی برای نظارت بر قیمت گزاری رپورتاژ وجود ندارد، البته این قانون فقط در کشور ما نیست که موجود نمیباشد و اصولا چون اینترنت بسیار گسترده است، نظارت بر آن نیز کار سختی است. البته که سایت ها قیمت ندارند، چون هر رسانه ای متولی قیمت گزاری اش خودش میباشد.

قیمت رپورتاژ آگهی در سایتهای معتبر خبری و یا مجلات خبری همانطور که گفته شد متفاوت است. شروع قیمت برای درج آگهی در سایتها از مبلغ یکصد هزار تومان و حد بالای آن را میتوان یک میلیون و پانصد هزار تومان دانست. که البته بعضی از سایتها مبالغ بالاتری از آنچه که باید دریافت میکنند.

در ادامه میخواهیم راه هایی را برای سنجیدن ارزش سایت عنوان کنیم، با ما همراه باشید.

خرید رپورتاژ آگهی

برای مقایسه قیمت رپورتاژ آگهی سایت های مختلف شما میتوانید به کانون های تبلیغاتی معتبر مراجعه کنین، کانون تبلیغات اینترنتی معتبر از جایگاه مناسبی وارد مذاکره با سایتها شده و از قبل به صورت تعداد از سایتها اقدام به خرید رپورتاژ آگهی کرده اند، یا خود مجری تبلیغاتی سایتهای معتبر در این زمینه میباشند.

هم چنین مشاوره گرفتن از یک کانون معتبر و با تجربه باعث میشود تا سایتهایی به شما معرفی شوند که ضمن داشتن کیفیت و تعداد صفحات بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشند.

رپورتاژ را در چه سایتی منتشر کنیم؟

  1. سایت باید از نظر کیفیت صفحات و دامنه رتبه قابل قبولی داشته باشد. برای بررسی کیفیت دامنه “Page Authority” و کیفیت صفحات “Domain Authority” میتوانید از سرویس های سایت moz.com استفاده کنید.
  2. رتبه الکسا سایت باید قابل قبول باشد، البته دقت کنید که رتبه واقعی باشد. در حال حاضر چند سالی است که شرکتهای سئو با دریافت مبلغی رتبه الکسا را دور میزنند و رتبه سایت خود را کاهش میدهند.
  3. محتوای سایت مورد نظر اگر به مطلب شما نزدیک باشد میتواند تاثیر بهتری داشته باشد. در نظر داشته باشید که از سایت مورد نظر حتما ۳ عدد لینک فالوو داشته باشید. دقت کنید که لینکها به صورت لینک فالوو کار شوند چون لینک نو فالوو تقریبا امتیازی برای شما ندارد.

نحوه نوشتن متن رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی گزارشی از کسب و کار شماست، برای نوشتن رپورتاژ نباید به هیچ عنوان از متن های کپی استفاده کنید. متن باید کاملا تولیدی باشد و در جای دیگری منتشر نشده باشد. ابندا بهتر است متن را در سایت خودتان منتشر کنید و بعد از ایندکس شدن به سایت هدف برای انتشار واگذار کنید.

برای پیدا کردن کلمات کلیدی این مطلب را مطالعه نمایید:

نحوه یافتن کلمات کلیدی

در نوشتن رپورتاژ حداقل از سه لینک در متن استفاده کنین، دقت کنین که کلمات کلیدی که لینک میکنید جزء اهداف شما در جستجوهای گوگل می‌باشد.

استفاده از کلمات کلیدی هدف در متن به این معنا نیست که کلمات را باید به دفعات تکرار کنیم، ما پیشنهاد میکنیم که کلمات کلیدی را در تیتر و متن استفاده کنین و نیازی نیست که حتما به دفعات کلمات کلیدی را تکرار لینک کنید.

در آخر… استفاده از رپورتاژ آگهی صرفا برای گرفتن بک لینک نیست، شما در رپورتاژ کسب و کار خود را معرفی میکنید و بهتر است برای انتشار مطلب از سایتهای معتبر استفاده کنید.

ما پیشنهاد میکنیم از چند کانون قیمت ها را گرفته و بررسی کنید، خرید هم زمان چند سایت بصورت پکیج می تواند به صرفه ترین راه باشد، برای بررسی لیست پکیج رپورتاژ آگهی راش وب کلیک کنید.

منبع: اطلاع نیوز

Share