دیارمیرزا گزارش می‌دهد

یک چهره شمالی استاندار جدید گیلان می‌شود؟!+ جزئیات

آخرین اخبار دریافتی حاکی از این است که وزیر کشور برای استان گیلان، محمدرضا صالحی استاندار پیشین خراسان شمالی در دولت یازدهم و سال ابتدایی دولت دوازدهم را برگزیده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا درحالیکه کمتر از یک ماه از استعفای مصطفی سالاری استاندار سابق گیلان می گذرد آخرین بررسی‌ها حاکی از این است که کار انتخاب استاندار گیلان در وزارت کشور تقریبا به مرحله نهایی خود رسیده است.

آخرین اخبار دریافتی حاکی از این است که وزیر کشور برای استان گیلان، محمدرضا صالحی استاندار پیشین خراسان شمالی در دولت یازدهم و سال ابتدایی دولت دوازدهم را برگزیده است. استاندار احتمالی گیلان اگرچه گیلانی نیست اما از خطه شمال بوده و زاده گرگان است.

محمدرضا صالحی گزینه نهایی احزاب اصلاح طلب برای استانداری گلستان نیز بود که در نهایت هادی حق شناس برای این سمت انتخاب شد و حالا با حضور قریب به یقین او در استان گیلان به‌نوعی شاهد تبادل سیاسیون بین دو استان شمالی خواهیم بود.

گفتنی است مهران کفاش معاون حقوقی، پارلمانی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی، قاسم رمضانپور نرگسی نماینده ادوار مردم صومعه سرا در مجلس، معاون فعلی مجلس و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه و بودجه، کیوان محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور، سید نجیب حسینی، مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی از دیگر گزینه های احتمالی استانداری گیلان بوده اند.

جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور پیش از این اعلام کرده بود که جز برای استان گیلان در سایر استانهای کشور تغییراتی در سطح استانداران صورت نمی گیرد.

 

Share