در مرکز نوآوری صنایع خلاق و نرم پارک علم و فناوری گیلان

گشایش کانون اندیشمندان فرماندهی انتظامی گیلان

صبح امروز ۲۳ تیرماه کانون اندیشمندان فرماندهی انتظامی استان گیلان با حضور فرماندهان نیروی انتظامی – سپاه پاسداران – نیروی دریایی و معاونین و برخی از مدیران استانی در محل میدان فرهنگ، ساختمان مرکز نوآوری و صنایع خلاق و نرم پارک علم و فناوری گیلان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز ۲۳ تیرماه کانون اندیشمندان فرماندهی انتظامی استان گیلان با حضور فرماندهان نیروی انتظامی – سپاه پاسداران – نیروی دریایی و معاونین و برخی از مدیران استانی  در محل میدان فرهنگ، ساختمان مرکز نوآوری و صنایع خلاق و نرم پارک علم و فناوری گیلان افتتاح شد.

در این مراسم مهندس تکریمی معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری گیلان ضمن خیر مقدم و تبریک ولادت با سعادت امام هشتم، امام رضا (ع) امنیت را پس از بحث غذا مهمترین نیاز اجتماعی  و حتی در گاهی موارد امنیت را برتر از بحث غذا در نیاز اجتماعی امروز بشریت عنوان نمود، نبود غذا را می‌شود تحمل کرد اما نبود امنیت را نه.

وی ادامه داد: امروزه با ورود به حوزه هایی که علم در آن است، پلیس نقش خود را در این مورد روز به روز بهتر انجام می‌دهد و این دفتر تحقیقاتی سه اتفاق خوب را رقم خواهد زد که شامل حضور فرزندان فناور همکاران نیروی انتظامی در این مجموعه، استفاده از دانش ضمنی عزیزانی که سالها تجربه دارند و همچنین حضور جوانان وظیفه و سرباز خلاق و نوآور است.

تکریمی گفت: این ظرفیت و بسترسازی نشان دهنده‌ی حرکت ما در مسیر درست است و پارک علم و فناوری گیلان با توجه به ماموریت و رسالت خود آمده است که این پیوند و اتصال را بین دستگاه‌های مختلف شکل بدهد و از ظرفیت خود برای بهبود و توسعه محیط کسب و کار در استان گیلان استفاده می کند.

در پایان این مراسم دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گیلان افتتاح شد.

* فتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گیلان با تجربه ۱۰ ساله بمنظور تولید دانش اجتماعی، دانش انتظامی و تولید دانش صنعتی و بهره گیری از توانایی و ظرفیت نخبگان پلیس برای جوانان  افتتاح شده است.

Share