فرماندار انزلی در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا

ورود تهمتن وکیل منفرد به شورای شهر انزلی بلامانع است اما منتظر پاسخ استعلام از استانداری هستیم

اسماعیل حیدری آزاد در مورد علت تاخیر در ورود عضو علی البدل به شورا اظهار کرد: ورود تهمتن وکیل منفرد به شورا از نظر قانون و بنده بلامانع است اما یک سری موضوعاتی عنوان شده که برای پیگیری به استانداری ارسال شده و منتظر جواب استعلام از معاونت عمرانی استانداری هستیم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دوازدهم خردادماه سال جاری شورای شهر انزلی با استعفای امیر احمدی فرد از عضویت در شورا موافقت کرد تا رئیس سابق شورا خود را برای رقابتهای انتخاباتی اسفندماه سال جاری آماده کند.
در همین راستا پس از پذیرش این استعفا باید «تهمتن وکیل منفرد» عضو علی البدل شورای شهر انزلی جایگزین احمدی فرد در شورا شود اما با گذشت حدود یک ماه از پذیرش استعفای احمدی فرد هنوز این اتفاق رخ نداده است.

ورود تهمتن وکیل منفرد به شورا بلامانع است اما منتظر پاسخ استعلام از استانداری هستیم

فرماندار انزلی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با تائید مصوبه پذیرش استعفای احمدی فرد از شورای شهر انزلی توسط فرمانداری گفت: آقای احمدی فرد برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم استعفای خود را به شورا ارائه داد که پس از موافقت اعضای شورا این مصوبه به فرمانداری ارجاع داده شد و بنده از همین‌جا اعلام می‌کنم که استعفای ایشان پذیرفته شده است.
اسماعیل حیدری آزاد در مورد علت تاخیر در ورود عضو علی البدل به شورا نیز اظهار کرد: ورود تهمتن وکیل منفرد به شورا از نظر قانون و بنده بلامانع است اما یک سری موضوعاتی عنوان شده که برای پیگیری به استانداری ارسال شده و منتظر جواب استعلام از معاونت عمرانی استانداری هستیم.
وی ادامه داد: امیدواریم این جواب به زودی اعلام شود و انشاالله تا هفته آینده این عضو بتواند به صورت رسمی کار خود را در شورای شهر انزلی آغاز کند.

گفتنی است تهمتن وکیل منفرد نفر اول علی البدل شورای شهر انزلی از یک خانواده ورزشی است و خود تحصیل کرده معماری در کشور آلمان است.

Share