خانه مادری تخریب شده سایه در رشت همچنان حاشیه ساز است

واکنش رئیس کمیسیون عمران شورا به تخلف ساختمانی در استادسرای رشت

پس از انتشار اسنادی از بروز تخلف آشکار ساختمانی در خیابان استادسرای رشت و عدم انجام عقب‌نشینی لازم، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی کلانشهر رشت در نامه‌ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از انتشار اسنادی از بروز تخلف آشکار ساختمانی در خیابان استادسرای رشت و عدم انجام عقب‌نشینی لازم، رضا رسولی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی کلانشهر رشت در نامه‌ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

در متن نامه آمده است:

جناب آقای دکتر ناصر حاج محمدی

شهردار محترم کلانشهر رشت

با سلام و احترام

متأسفانه ملاحظه می‌گردد ملکی به آدرس سبزه‌میدان، استادسرا، نرسیده به مسجد مستوفی با پلاک ثبتی ۳۳۴۵۷۱ با شماره پروانه ۱/۹۷/۴۶۰ که در مرحله ستون طبقه اول می‌باشد، به نظر می‌رسد حداقل ضوابط شهری را رعایت ننموده و ضمن عدم رعایت عقب‌نشینی طبق طرح تفصیلی، سطح اشغال نزدیک به صد در صد نیز لحاظ گردیده و از آنجا که تابلوی راهنمای ساختمان در محل مناسب قرار نگرفته قابل‌بررسی اولیه نمی‌باشد.

لازم به ذکر است در حین عملیات اجرای فندانسیون طی تماس اینجانب با شهردار محترم منطقه ۱ تأکید به بررسی و توقف اضطراری عملیات ساختمانی با اخذ مجوز لازم از دستگاه محترم قضائی نمودم که متأسفانه تاکنون اقدام مؤثری دیده نشده و ساختمان به‌سرعت در حال ساخت می‌باشد.

فلذا ضمن تأکید مجدد خواهشمند است در صورت وقوع تخلف، ضمن توقف اضطراری عملیات با اخذ مجوز لازم نسبت به رسیدگی اعاده حقوق عمومی از طریق کمیسیون محترم ماده ۱۰۰ دستور عاجل صادر فرمانید.

با تشکر و احترام مجدد

رضا رسولی

عضو شورای اسلامی شهر رشت

Share