به زودی تمام حرف‌هایم را در مورد آقایان به فوتبالی‌ها خواهم زد

واکنش تند رئیس سازمان لیگ به رأی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در واکنش به محرومیت ۵ ساله‌اش گفت:در حال حاضر در محل کارم هستم و رایی که صادر شده برای خودشان است، این رای وجاهت قانونی ندارد و اجرایی هم نخواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد حیدر بهاروند و سعید فتاحی به دلیل اتفاقات فینال جام حذفی به مدت ۵ و ۲ سال از حضور در فوتبال محروم شده‌اند.

در همین راستا با حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ تماس گرفته شد که وی در خصوص رای صادره گفت: در حال حاضر در محل کارم هستم و رایی که صادر شده برای خودشان است! این رای وجاهت قانونی ندارد و اجرایی هم نخواهد شد.

وی افزود: سوال من این است که جرم من چیست که باید ۵ سال محروم شوم؟ به خاطر تاخیر در برگزاری یک بازی فوتبال؟ این افراد اصلا مسلط به قوانین نیستند و با آئین‌نامه فیفا و AFC آشنایی ندارند.در تمامی قوانین و آیین نامه‌ها آمده است که اگر در یک دیدار تاخیری صورت بگیرد عوامل آن فقط و فقط جریمه می‌شوند.

رئیس سازمان لیگ در ادامه گفت: دوباره سوال می‌پرسم آیا تاخیر در برگزاری یک مسابقات ۵ سال محرومیت دارد؟ اگر اینگونه است در تمامی مسابقاتی که با تاخیر برگزار شده باید این جریمه‌ها اعمال می‌شد.آیا افرادی که قبلا مسابقات را با تاخیر برگزار کردند محروم شده‌اند؟ همانطور که گفتم این افراد هیچ تسلطی به قوانین فیفا و ای اف سی ندارند.

بهاروند در پایان تاکید کرد: کمیته اخلاق به جای صدور اینگونه رای‌ها بگوید چرا آرای ۳ پرونده فسادی که در اختیار آنها است را صادر نمی‌کنند؟ آنها توضیح بدهند چرا رای آنها را اعلام نمی‌کنند؟ من به زودی تمام حرف‌هایم را در مورد آقایان به فوتبالی‌ها خواهم زد.

Share