علی نظرمحمدی با خوشحالی از حضور دوباره در سپیدرود:

هدف اصلی‌ام جلوگیری از انحلال و پاشیدگی سپیدرود است

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با بیان اینکه از بازگشت به سپیدرود خوشحال است، گفت: به تیم فوتبال سپیدرود دِین داشته و هدف اصلی‌ام جلوگیری از انحلال و پاشیدگی این تیم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، علی نظرمحمدی با بیان اینکه از بازگشت به سپیدرود خوشحال است، اظهار کرد: این عزت بار دیگر نصیب بنده شد تا به هواداران سپیدرود خدمت کنم، به این تیم دین داشته و ادای دین به سپیدرود عامل اصلی بازگشت به این تیم است.

وی با اشاره به اینکه برای سپیدرود زحمات بسیاری کشیده شده است، بیان کرد: سپیدرود یک‌شبه به لیگ برتر صعود نکرد، صعود به سپیدرود حاصل تلاش و پشتکار فراوانی بوده و بنده نیز کوچک‌ترین عضو از گروهی بودم که برای این تیم زحمت‌کشیده و با این تیم به لیگ برتر صعود کردم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه از سقوط سپیدرود به لیگ دسته اول ناراحت است، افزود: در شرایط بحرانی که سپیدرود به آن دچار شده، احساس دین کرده و می‌دانستم باید فردی پیش‌قدم شود، در این شرایط سخت و اسفناک به سپیدرود ورود کردم و کمتر از ۷۲ ساعت از قبول سمت سرمربیگری بنده می‌گذرد.

نظرمحمدی با تأکید بر اینکه شرایط سپیدرود در هیچ زمینه‌ای مناسب نیست، اظهار کرد: دلگرمی بنده به مسؤولین استان و هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت است، با عقبه‌ای که تیم سپیدرود داشته و با اعتماد بازیکنان این تیم به بنده و همکاری خالصانه همکارانم، قبول مسؤولیت کردم.

وی با بیان اینکه تلاش خود را برای جلوگیری از انحلال و پاشیدگی سپیدرود انجام می‌دهد، گفت: در مقطع کنونی خواسته دیگری از سپیدرود نداریم و هدف اصلی‌مان جلوگیری از پاشیدگی این تیم است، در این ۷۲ ساعت لحظه‌ای از یاد سپیدرود پس از یاد خدای متعال غافل نشده و تلاش خود را برای سروسامان دادن به این تیم انجام دادم و این تلاش ادامه دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به اینکه از مسؤولین شهر، مدد می‌طلبد، خاطرنشان کرد: روی حمایت ویژه مسؤولین شهر و استانمان نظیر مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیئت فوتبال استان گیلان، فرماندار رشت، استاندار گیلان، اعضای شورای شهر رشت و شهردار رشت حساب بازکرده‌ایم.

نظرمحمدی با بیان اینکه سه بازیکن جدید به سپیدرود رشت ملحق شده است، گفت: به‌جز محمد نزهتی و میثم فردوسی، قرارداد سایر بازیکنان سپیدرود به پایان رسیده و از این تیم جداشده‌اند، در نخستین گام قرارداد محمد نزهتی را تمدید کردیم، پس از تمدید قرارداد نزهتی، مهیار نوری از تیم فوتبال ملوان انزلی، امید سامکن از تیم فوتبال خونه به خونه، تولایی از تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز جذب سپیدرود شدند.

وی با تأکید بر استفاده از بازیکنان بومی و جوان در تیم فوتبال سپیدرود رشت افزود: تمرکزمان بر استفاده از نیروهای بومی و بازیکنان تیم‌های پایه سپیدرود است، زیرساخت تیممان را مستحکم کرده و در فصول آتی به مشکل برنمی‌خوریم.

Share