معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح:

مهدی خوش‌سیرت یک عارف و یک فرمانده به تمام معنا بود|مذاکره و هم پیمانی با آمریکا یعنی ذلت و خواری

معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش روحیه جهادی در دوران دفاع مقدس، گفت: امروز مقاومت ملت ایران و پیروی از ولایت فقیه استکبار جهانی را به زانو درآورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار علی عبداللهی عصر پنجشنبه در مراسم سی و دومین سالگرد شهادت سردار شهید «مهدی خوش سیرت» که در کنار مزار آن شهید واقع در گلزار شهدای آستانه اشرفیه برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی مدیون خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: در اوایل پیروزی انقلاب استکبار جهانی چون منافع خود را در ایران از دست داده بود دست به توطئه و به راه انداختن جنگ علیه ملت ایران زد اما شهدا با فداکاری خود اجازه جدایی یک متر از خاک وطن را به دشمن ندادند.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری مراسم یادواره شهدا، گفت: جوانان باید بدانند چه جان‌فشانی و فداکاری‌ها برای حفظ این نظام و انقلاب شده و بهترین کار برای یادآوری این فداکاری‌ها برگزاری یادواره شهدا است و انجام این کار ثوابش از شهید شدن کمتر نیست.

معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شخصیت معنوی شهید خوش‌سیرت، افزود: شهید خوش‌سیرت ابتدا یک بسیجی بود و با عشق و علاقه وارد جبهه حق علیه باطل شد و تا آخرین قطره خود از انقلاب و اسلام دفاع کرده و علارغم جراحت بسیار در ۱۶ عملیات شرکت کرد.

سردار عبدالهی خدایی بودن را مهم‌ترین ویژگی شهید خوش‌سیرت عنوان و بیان کرد: مهدی خوش‌سیرت یک عارف و یک فرمانده به تمام معنا و برای همرزمان و دوستان خود یک پناهگاه معنوی بود.

معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش روحیه جهادی در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: جوانان انقلابی در دوران دفاع مقدس به رغم تحریم‌های شدید به این خودباوری رسیده بودند که می‌توانند با مقاومت در مقابل استکبار جهانی پیروز شوند و امروز نیز مردم ایران با مقاومت و با پیروی از مقام معظم رهبری استکبار جهانی را سردرگم و به‌زانو درآورده‌اند.

وی به سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکا توسط سپاه پاسداران و سردرگمی مقامات این کشور اشاره کرد و افزود: مذاکره و هم پیمانی با آمریکا برای هر کشوری جز ذلت، خواری و وابستگی چیز دیگری نخواهد داشت. مقامات آمریکا امروز از قدرت جمهوری اسلامی ایران در هراس هستند آنها باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران بدون آنها به این قدرت رسیده و هرگز از این مسیر منحرف نخواهد شد.

سردار عبداللهی در ادامه با بیان اینکه مقامات امریکایی باید بدانند دوران زورگویی آنها به پایان رسیده و انقلاب اسلامی هرگز ذلت نخواهد پذیرفت، گفت: ما امروز با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی و با بهره گیری از جوانان متعهد، متخصص و با ایمان خود پله‌های ترقی در هر حوزه را طی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه دور کردن نسل جوان جامعه از باورهای دینی و انقلابی یکی از اهداف دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: مدافعان حرم ما نشان دادند که جوانان امروز انقلاب همانند جوانان دوران هشت سال دفاع مقدس اجازه دست درازی هیچ فردی به این کشور را نخواهند داد.

سردار عبداللهی به تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر استفاده از نیروهای جوان اشاره و اظهار کرد: برای رسیدن به پیشرفت و توسعه در گام دوم انقلاب باید به توانمندی جوانان خود ایمان و اعتماد داشته باشیم.

Share