پیشنهاد عجیب حجت جذب:

مساجد رشت برای درآمدزایی واحد تجاری راه‌اندازی کنند!

جذب گفت: مساجدی که دارای شرایط لازم جهت راه‌اندازی واحد تجاری هستند از پرداخت عوارض و بهای خدمات به‌منظور حمایت از فعالیت‌های مسجد محور معاف می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، «حجت جذب» با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت مساجد در تربیت نسلی متعهد و متخصص خواستار توجه بیشتر مسئولان فرهنگی به این اماکن مقدس شد.

عضو شورای شهر رشت از حمایت شورای این شهر از کانون‌های مساجد خبر داد و افزود: ظرفیت‌های خوبی در شهر رشت وجود داشته و شورا آمادگی لازم جهت حمایت از برنامه‌های کانون‌های مساجد را دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت شورا برای برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد استفاده شود تاکید کرد: برنامه‌های مختلفی برای حمایت از فعالیت‌های مساجد و هیئت‌های مذهبی سطح شهر تدوین شده است.

جذب با تاکید بر ایجاد بسترهای لازم برای درآمدزایی مساجد تصریح کرد: حمایت‌های لازم جهت رونق درآمد مساجد و هزینه‌کرد آن برای فعالیت‌های مسجدمحور توسط شورا انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: مساجدی که دارای شرایط لازم جهت راه‌اندازی واحد تجاری هستند، از پرداخت عوارض و بهای خدمات به‌منظور حمایت از فعالیت‌های مسجدمحور معاف می‌شوند.

جذب این مهم را گامی در راستای حمایت از مساجد دانست و خاطرنشان ساخت: درصدد تدوین برنامه‌ایی جامع برای حمایت از فعالیت‌های کانون‌های مساجد شهر رشت هستیم.

Share