رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد:

مسابقه عکاسی با موضوع تشییع ۲ شهید تازه تفحص شده گیلانی برگزار می‌شود

سرهنگ مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع تشییع ۲ شهید تازه تفحص شده گیلانی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ مهدی پارسا از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع تشییع ۲ شهید تازه تفحص شده گیلانی خبر داد.

سرهنگ مهدی پارسا با اعلام خبر برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع تشییع ۲ شهید تازه تفحص شده گیلانی اظهار کرد: این رقابت برای نخستین بار توسط سازمان بسیج رسانه استان گیلان برگزار میشود.

وی افزود: هدف از برگزاری مسابقه عکاسی ترویج فرهنگ ناب شهادت میان نسل جوان می‌باشد که با درنظر قرار دادن شکوه بالای مراسمات برگزار شده و اشتیاق مردم ولایت مدار و شهید پرور گیلان، می‌توان این فرهنگ ناب را به نسل‌های بعدی منتقل کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه رسانه‌های انقلاب باید با ترویج فرهنگ شهادت دین خود را نسبت به شهدای والامقام ادا کنند گفت: سازمان بسیج رسانه استان گیلان خود را نسبت به راه شهدای استان متعهد دانسته و از افرادی که تصاویر این مراسم را با دوربین‌های حرفه‌ای مورد ثبت و ضبط قرار داده اند دعوت می‌نماید تا با ارسال آثار خود به دبیرخانه مسابقه در این رقابت شرکت نمایند.

پارسا با اشاره به تجلیل از ۳ اثر برگزیده همزمان با روز خبرنگار افزود: آثار برگزیده توسط هیات داوران، در نمایشگاهی که به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در رشت برگزار می‌شود به معرض نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

جزئیات بیشتر مسابقه:

موضوع رقابت : مراسم تشییع و خاکسپاری ۲ شهید تازه تفحص شده گیلانی دوران دفاع مقدس

شرایط آثار: خلاقیت در تفسیر موضوع بسیار مورد تشویق قرار می‌گیرد.
آثار در سطح حرفه‌ای و با نسبت ۳:۲ پذیرفته می‌شوند.
هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۵ اثر به دبیرخانه ارسال نماید.

آخرین مهلت ارسال آثار: پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود با شماره ۰۹۱۱۵۰۶۱۹۳۵ تماس حاصل فرمایید.

Share