فرمانده سپاه قدس گیلان: پنجمین محموله کمک‌های مردمی گیلان به مناطق سیل‌زده ارسال شد

مردم مهمترین سلاحی هستند که در دست سپاه است | خدمت به محرومان از وظایف سپاه است

سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به اینکه مردم مهمترین سلاحی هستند که در دست سپاه است، تصریح کرد: معتقدیم که ملت ایران در کل جهان و در تاریخ نظیر ندارد، ملتی که با همه سختی ها ۴۰ سال پای این انقلاب ایستاده‌اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه پنجمین محموله کمک‌های سپاه قدس گیلان به سیل‌زدگان در حال ارسال است، گفت: سپاه یکی از نهادهایی است که برای حفظ انقلاب و آرمانهای آن تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد.

مردم مهمترین سلاحی هستند که در دست سپاه است

وی با اشاره به اینکه مردم مهمترین سلاحی هستند که در دست سپاه است، تصریح کرد: معتقدیم که ملت ایران در کل جهان و در تاریخ نظیر ندارد، ملتی که با همه سختی ها ۴۰ سال پای این انقلاب ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خدمت به محرومان که حافظان انقلاب هستند از وظایف سپاه است، گفت: حادثه سیلی که در اوایل سال ۹۸ در ۲۰ استان رخ داد اگر در هر نقطه از جهان رخ می داد هیچ دولتی توان حلش را نداشت اما خوشبختانه در کشور ما دولت با همکاری همه نهادها و مردم توانست به خوبی از این مشکل عبور کند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه سپاه قدس گیلان تاکنون ۲۸۳ میلیون تومان پول نقد از طریق شماره حساب بسیج تهیه و خرج سیل‌زدگان کرده است، اظهار کرد: در حال حاضر مسئولیت بازسازی در گمیشان بر عهده سپاه قدس گیلان است و بیش از ۶ونیم میلیارد تومان کمک غیر نقدی جمع‌آوری و به مردم سیل‌زدگان داده شد.

وی همچنین ادامه داد: سپاه در زمینه اهدای ماشین آلات مهندسی تاکنون دو دستگاه بیل مکانیکی و ۱۰ دستگاه کمپرستی و دو دستگاه قایق موتوری و… به مناطق سیل زدگان ارسال کرد.

ساخت و بازسازی ۵۰۰ واحد مسکونی به سپاه قدس گیلان واگذار شده است

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه ۷ موکب برای خدمات‌رسانی در تأمین غذا به مناطق سیل زده اعزام شدند، گفت: قرارگاهی در منطقه گمیشان برای ساخت مسکن مستقر شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: ساخت و بازسازی ۵۰۰ واحد مسکونی به سپاه قدس گیلان واگذار شده است که تاکنون ۱۵۰ واحد در حال ساخت و ۲۵۰ مورد هم در حال تعمیر است.

وی با تأکید بر اینکه مشکل مردم فقط با ساخت مسکن حل نمی‌شود، اظهار داشت: تأمین وسایل ضروری خانه از دیگر برنامه‌های سپاه قدس است و در این راستا توانستیم ۶۰۰ میلیون تومان وسایل خانگی شامل ۴۰ یخچال، ۴۰ تلوزیون، ۸۰ تخته فرش و ۴۰ اجاق گاز به مناطق سیل‌زده ارسال کنیم.

سردار عبدالله‌پور در پایان با بیان اینکه ۳۰ گروه جهادی در گمیشان مستقر هستند، گفت: تمام این خدمات به اهل سنت اهدا می‌شود که این موضوع نشانه وحدت و همبستگی در کشور و اقوام است.

Share