در جشنواره «من مراقب آبم» برگزار شد

مدیرعامل آبفای گیلان: موظف به مراقبت از آب هستیم

سید محسن حسینی، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل آبفای گیلان با تأکید بر این نکته که امروزه ما موظف به مراقبت از آب هستیم برگزاری برنامه های آموزشی را درارتقاء سطح فرهنگ و بهینه سازی مصرف موثر دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در تداوم برگزاری برنامه های هفته صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با هدف معرفی راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب، برنامه آموزشی من مراقب آبم را در سالن سروش رشت با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از خردسالان زیر ۷ سال برگزار نمود.

در این مراسم سید محسن حسینی، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل آبفای گیلان با تأکید بر این نکته که امروزه ما موظف به مراقبت از آب هستیم برگزاری برنامه های آموزشی را درارتقاء سطح فرهنگ و بهینه سازی مصرف موثر دانست.

وی با اشاره به اهمیت آب در زندگی هر فرد و لزوم حفاظت از این سرمایه ملی برای آیندگان، به ارائه راهکارهایی برای مدیریت مصرف آب و چگونگی جلوگیری از هدررفت آب پرداخت.

گفتنی است، با توجه به اینکه بهینه سازی و رعایت الگوی مصرف جهت رسیدن به میزان متوسط سرانه مصرف همواره مورد تاکید بوده، شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی و ارائه راهکارهای صرفه جویی در سطوح مختلف نمود و در این جشنواره که با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از خردسالان برگزار شد پیامهای آموزشی در قالب بروشور، اقلام فرهنگی و بازی و سرگرمی ارائه شد.

Share