در دیدار با اعضاء کانون بازنشستگان:

مدیرعامل آبفای گیلان: باید از تجارب بازنشستگان بهره برد

سید محسن حسینی، مدیرعامل آبفای گیلان در دیدار با اعضاء کانون بازنشستگان این شرکت اظهار داشت: باید از تجارب بازنشستگان در سنوات بعد خدمت آنان بهره برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به همراه معاونین مالی و پشتیبانی و برنامه ریزی و منابع انسانی در دیدار با اعضاء کانون بازنشستگان آبفای گیلان از ۳۰ سال خدمات صادقانه این عزیزان تقدیر نمود.

سید محسن حسینی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان ضمن بازدید از کانون بازنشستگان این شرکت در دیدار با اعضاء کانون بازنشستگان از آنان بعنوان سرمایه های شرکت یاد کرد و گفت: اعتقاد داریم باید زمینه ای فراهم نمود تا از تجارب این عزیزان در سنوات بعد خدمت بهره برد.

سپس راستگو مدیرعامل کانون بازنشستگان شرکت آبفای گیلان به فراهم نمودن زمینه توسعه کار این کانون در قالب شرکت تعاونی تأسیس شده اشاره نمود و گفت: این شرکت تعاونی با مشارکت بازنشستگان تأسیس شده است که تمایل به همکاری در پروژه های آبفای گیلان دارند.

در این دیدار صمیمانه مدیرعامل آبفای گیلان با دریافت نظرات و پیشنهادات اعضاء این کانون بر رفع مشکلات موجود در این حوزه تأکید نمود.

گفتنی است کانون بازنشستگان شرکت آبفای گیلان در سال ۱۳۸۷ تأسیس و هم اکنون ۳۵۴ نفر عضو این کانون هستند که هیأت مدیره آن متشکل از ۵ نفر بوده و پیگیر امور مربوط به خدمات بیمه ای ، رفاهی و … بازنشستگان شرکت آبفای گیلان می باشند.

Share