مدیر شبکه بهداشت و درمان لنگرود تشریح کرد

ماجرای درگیری خونین با سلاح سرد در بیمارستان امینی لنگرود

در پی دعوای دو خانواده به دلیل مسائل شخصی درگیری به بیمارستان امینی کشیده شد که یک نفر با سلاح سرد ضرب دید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رامین غلامپور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به درگیری بین دو خانواده در تالش محله این شهر و کشیده شدن ماجرا به بیمارستان امینی لنگرود اظهار کرد: به دنبال ضرب‌وجرح یک‌تن از طرف دعوا و انتقال وی به بیمارستان، طرفین دیگر دعوا خود را به بیمارستان رسانده که موجب درگیری فیزیکی و استفاده از سلاح سرد شد.

وی با بیان اینکه همکاران بیمارستان امینی در پی درگیری و تنش پیش‌آمده بیمار را به بیمارستان پیروز لاهیجان منتقل کردند، افزود: وضعیت بیمار منتقل‌شده خوب است و مشکل خاص و حادی ندارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنگرود با اشاره به اینکه این درگیری زنجیره‌ای و خانوادگی تنها یک بیمار بستری برجای گذاشت، گفت: مابقی شرکا در این دعوای خانوادگی جراحت سطحی داشتند و با اقدام و مداخله به‌موقع کادر حفاظت فیزیکی بیمارستان اوضاع را تحت کنترل خود درآوردند.

 در پی یک درگیری خانوادگی ضرب‌وجرحی در بیمارستان امینی لنگرود به وجود آمده بود که متأسفانه دعوای خانوادگی و شخصی به بستر جامعه و بیمارستان کشیده شد.

گفتنی است اقدامات و بررسی‌های پلیسی در این رابطه ادامه دارد و پرونده‌ای نیز با همین مضمون از سوی یکی از طرفین دعوا در مجتمع قضایی لنگرود تشکیل‌شده است.

Share