حضور داماش در لیگ دسته اول در هاله‌ای از ابهام

فروش امتیاز کارون اروند خرمشهر به داماش گیلان حقیقت دارد؟

تیم داماش گیلان فصل گذشته تلاش زیادی برای صعود به دسته اول انجام داد اما در بازی پلی آف به نیروی زمینی باخت و از صعود بازماند. روز گذشته اما در محافل خبری گفته شد که تیم داماش گیلان با خرید امتیاز به بازی های دسته اول برگشته است که فعلا این خبر تایید نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم فوتبال داماش موفق شد فصل گذشته با شایستگی به فینال جام حذفی برسد اما با ناداوری از صعود به لیگ دسته اول باز ماند. از مدتها پیش زمزمه اینکه با خرید امتیاز یک تیم دسته اولی، داماشی‌ها فصل آینده در لیگ یک شرکت خواهد کرد به گوش رسیده است.

در همین زمینه در جدیدترین مورد روایت شده که امتیاز کارون اروند خرمشهر در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به تیم داماش گیلان واگذار شده است.

احسان خدری مدیر رسانه تیم کارون اروند خرمشهر دراین باره می گوید: «ما با قدرت در فصل جدید رقابت های لیگ یک به فعالیت خودمان ادامه خواهیم داد. هیچ صحبتی بابت فروش امتیاز انجام نشده و خبر واگذاری امتیاز تیم به باشگاه های دیگر کذب محض است.»

فصل جدید بازی های لیگ یک از نیمه دوم مرداد ماه با حضور ۱۸ تیم آغاز می شود و سهمیه صعود در فصل پیش رو با وجود برگزاری بازی ها با حضور ۱۸ تیم همان دو تیم خواهد بود. تیم داماش گیلان فصل گذشته تلاش زیادی برای صعود به دسته اول انجام داد اما در بازی پلی آف به نیروی زمینی باخت و از صعود بازماند. روز گذشته اما در محافل خبری گفته شد که تیم داماش گیلان با خرید امتیاز به بازی های دسته اول برگشته است که فعلا این خبر تایید نشده است.

تیم کارون اروند خرمشهر دو فصل پیش با سید محمد علوی از دسته دوم به دسته اول صعود کرد و فصل گذشته در اولین فصل حضور در لیگ یک با مربیگری اکبر میثاقیان و همون افاضلی به زحمت در جدول بازی های دسته اول باقی ماند. در حالی این خبر نقل محافل ورزشی شده که منطقه آزاد اروند جدا از در اختیار داشتن این تیم بخشی از هزینه های تیم صنعت نفت آبادان را هم تامین می کند.

Share