تاج به فیفا اعلام کرد:

فدراسیون فوتبال موافق ورود زنان به ورزشگاه‌هاست | موافقت دولت در این زمینه باقی مانده است

فیفا اعلام کرده است که فدراسیون فوتبال ایران موافقت خود را برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها برای بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرده است ولی هنوز موافقت دولت در این زمینه باقی مانده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، فیفا اعلام کرده است که فدراسیون فوتبال ایران موافقت خود را برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها برای بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرده است ولی هنوز موافقت دولت در این زمینه باقی مانده است.

فیفا مدت‌هاست که برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها در ایران با فدراسیون فوتبال این کشور مذاکره کرده است و در بازی فینال لیگ قهرمانان بین پرسپولیس و کاشیما نیز تعدادی از بانوان توانستند در حضور اینفانتینو این بازی را از نزدیم ببینند.

فیفا خواستار این است که این مساله قبل از بازی اول ایران در انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی که برابر کامبوج است حل و فصل شود.

فیفا اعلام کرده که مهدی تاج در نامه‌ای عنوان کرده کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال ایران موافقت خود را برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها در انتخابی جام جهانی اعلام کرده است. او همچنین اعلام کرده که موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها به طور مستقیم با وزیر ورزش و جوانان ایران بررسی می‌شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس عنوان کرد: فدراسیون فوتبال ایران موافقت خود را برای حضور زنان به ورزشگاه‌ها در رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطر اعلام کرده است.

یکی از سخنگوهای فیفا هم گفت: تمام توافقات و موافقت‌های لازم حاصل شده است تا بانوان ایرانی بتوانند بازی‌های تیم ملی کشورشان را از نزدیک ببینند.

Share