معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خواستار سیاسی نشدن بحث حجاب شد

عفاف و حجاب میراث ایرانی گرایش جهانی | بازگشایی بزرگترین فروشگاه عفاف و حجاب در رشت

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شعار این هفته عفاف و حجاب میراث ایرانی گرایش جهانی است، گفت: این هفته مصادف با دهه کرامت شده است و حضرت معصومه (س) به عنوان یک الگو در زمینه عفاف و حجاب در این هفته در نظر گرفته شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ حسین مصطفی پور معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در نشست خبری که به مناسبت بزرگداشت هفته عفاف و حجاب برگزار شد، گفت: موضوع عفاف و حجاب بحث زیر بنایی در اسلام و در تشکیل حکومت اسلامی است.

وی یادآور شد: همیشه خانواده و حفاظت از حریم خانواده شعار اصلی حضرت امام(ره) و جزو اهداف حکومت اسلامی بود و از ابتدای انقلاب اسلامی پیگیر این موضوع بوده ایم.

مصطفی پور با اشاره به ضرورت خواندن وصیت‌نامه شهدا تصریح کرد: وقتی وصیت‌نامه های شهدا را می خوانیم اکثر قریب به اتفاق توصیه به خواهران و مادران حفظ حجاب و عفاف بوده است و این دینی بر گردن همه ما است.

وی با بیان اینکه دشمن می داند تا زمانی که خانواده در کشور استحکام دارد نمی‌تواند به انقلاب ضربه بزند، افزود: برخی مقوله حجاب را یک آزادی فردی می‌دانند غافل از اینکه این برنامه ریزی دشمن برای نابود کردن خانواده است و خوشبختانه در این ۴۰ سال هر اقدامی علیه حجاب و عفاف انجام گرفت توانستیم خنثی نماییم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان افزود: برخی برای صندوق رای متاسفانه آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و غافل هستند که این طراحی دشمن است و در چند سال اخیر متمرکزتر شده‌اند.

مصطفی پور گفت: می‌طلبد همه دستگاه به‌دور از هرگونه دیدگاه سیاسی برای حفظ عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنند و این مقوله را سیاسی نکنند زیرا از اساسی‌ترین پایه‌های جامعه و انقلاب است.

وی ادامه داد: در فیلم‌ها و سریال‌های آمریکایی کاملا مشخص است که پایداری و انسجام خانواده برای آنها مهم است.

مصطفی پور با بیان اینکه حجاب و عفاف باید به صورت یک شعار منسجم در همه دستگاه‌ها، گروها و ngo باشد گفت: نباید موضوع عفاف و حجاب فقط به یک هفته معطوف شود بلکه در کل سال باید برای این مبحث وقت و برنامه ریزی انجام شود.

وی با بیان اینکه از۱۵ تا ۲۱ تیر ماه به عنوان هفته عفاف حجاب انتخاب شده است، گفت: حکم کشف حجاب از سوی رضا شاه در این تاریخ صادر شده بود و باعث گردید که عده زیادی از مردم در اعتراض به این دستور در مسجد گوهرشاد تجمع کردند و بسیاری خون خود را نثار مقوله عفاف و حجاب کردند.

عفاف و حجاب میراث ایرانی گرایش جهانی

مصطفی پور تصریح کرد: برنامه‌های امروز با رویکرد جوانان و نوجوانان و به صورت اقناعی و پذیرش منطقی در ذهن جامعه جوان باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شعار این هفته عفاف و حجاب میراث ایرانی گرایش جهانی است، گفت: این هفته مصادف با دهه کرامت شده است و حضرت معصومه (س) به عنوان یک الگو در زمینه عفاف و حجاب در این هفته در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برجسته‌ترین برنامه‌های این هفته برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، مسابقات نقاشی برای کودکان، اجتماع بزرگ مردمی در جهت تحکیم بنیاد خانواده و مطالبه مردمی از مسئولان همزمان با سراسر کشور در استان گیلان نیز برگزار می‌شود که در رشت روز پنجشنبه انجام خواهد شد.

بازگشایی بزرگترین فروشگاه عفاف و حجاب در رشت

به گزارش دیارمیرزا معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان همچنین از بازگشایی بزرگترین فروشگاه عفاف و حجاب استان گیلان در شهر رشت خبر داد و گفت: توزیع بسته‌های فرهنگی، حضور زنان در نماز جمعه و مطالبه‌گری از تریبون نماز جمعه از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

وی افزود: نگاه همه جانبه باید در مقوله عفاف و حجاب باشد و نباید اینطور تصور شود که این بحث فقط مربوط به زنان است در حالی که عفت و حجاب به مردان هم برمی‌گردد.

مصطفی پور قیمت بالای چادر به عنوان حجاب برتر را تاسف بار دانست و افرود: متاسفانه قیمت چادر بسیار بالا است و چرا در کشور خودمان کارخانه های تولید کننده حمایت نمی شوند و ما مجبور هستیم از کره و ژاپن این کالا را وارد کنیم.

Share