مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال گیلان در گفتگو با دیارمیرزا تشریح کرد:

عدم تأیید ورزشگاه‌های آستارا برای برگزاری مسابقات|تجهیز ورزشگاه‌ و تیمداری جزو وظایف هیأت فوتبال نیست

وهابی با اعلام اینکه به غیر از ورزشگاه‌های شهر آستارا فعلا بازدیدی از سایر ورزشگاه‌های استان گیلان صورت نگرفته است، تصریح کرد: سایر تیم‌های گیلانی که در لیگ‌های مختلف بازی می‌کنند به مانند سابق می‌توانند در ورزشگاه‌های خود از مسابقات میزبانی کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا وهابی، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا پیرامون عدم تأیید ورزشگاه‌های وحدت و شهدای سیبلی آستارا برای برگزاری مسابقات تیم مقاومت آستارا، اظهار داشت: مهرداد شفیعی‌راد مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور بازدیدی از ورزشگاه‌های شهر آستارا داشت که پس از این بازدید، سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای شرایط میزبانی ورزشگاه‌های وحدت و شهدای سیبلی آستارا را برای برگزاری مسابقات مناسب ندانست.

از چند روز آینده عملیات بازسازی و تجهیز ورزشگاه آستارا آغاز می‌شود

وی همچنین با بیان اینکه طبق گفته نماینده فدراسیون فوتبال، رختکن، نیمکت ذخیره، فنس دور زمین و… ورزشگاه‌های آستارا مناسب نیست و چند ایراد دیگر این ورزشگاه‌ها باید رفع شود، گفت: اگر ایرادات اعلام شده توسط سازمان لیگ رفع شود تیم‌های شهرداری و مقاومت آستارا مشکلی برای برگزاری مسابقات خود در این ورزشگاه‌ها نخواهند داشت.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان در ادامه با بیان اینکه طی پیگیری‌های انجام شده با موافقت و تصویب شهرداری و شورای شهر آستارا از چند روز آینده عملیات بازسازی و تجهیز ورزشگاه انجام خواهد شد، اظهار کرد: پیمانکار در بازدیدی که انجام داده است گفت طی ۱۵ روز قبل از آغاز لیگ مشکلات استادیوم رفع می‌شود.

تجهیز ورزشگاه‌ها و تیمداری جزو وظایف هیأت فوتبال استان گیلان نیست

وهابی با اعلام اینکه فعلا بازدیدی از سایر ورزشگاه‌های استان گیلان صورت نگرفته است، تصریح کرد: سایر تیم‌های گیلانی که در لیگ‌های مختلف بازی می‌کنند به مانند سابق می‌توانند در ورزشگاه‌های خود از مسابقات میزبانی کنند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان با اشاره به اینکه مسئولیت ساخت و تجهیز ورزشگاه‌ها با هیأت فوتبال نیست، افزود: هیأت فوتبال ردیف بودجه‌ای ندارد که بخواهد به وسیله آن ورزشگاه‌ها را تجهیز نماید.

وی با بیان اینکه مالکیت ورزشگاه‌های استان گیلان با هیأت فوتبال استان نیست، گفت: هیأت فوتبال باید به وظایف ذاتی خود عمل کند و تجهیز ورزشگاه‌ها و تیمداری جزو وظایف این هیأت نیست.

وهابی با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید عضدی رشت شرایط برگزاری مسابقات را ندارد، اظهار داشت: تیم‌های سپیدرود رشت و داماش گیلان امسال نیز در ورزشگاه سردار جنگل میزبان حریفان خود خواهند بود.

برگزاری دوره یک روزه «دانش‌افزایی مربیان استان گیلان» در رشت

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان همچنین به برگزاری دوره یک روزه «دانش‌افزایی مربیان استان گیلان» در رشت اشاره کرد و افزود: ۱۲۰ مربی دارای درجه مربیگری A، B و حرفه‌ای آسیا در این دوره شرکت کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدرس این دوره آقای «اردشیر پورنعمت» است به دیارمیرزا گفت: افتتاحیه این دوره چهارشنبه ۲۶ تیرماه با حضور میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در رشت برگزار خواهد شد.

Share