حاج محمدی: ساحل فیلسوف نماینده من در بین تاکسیرانان است

شهردار رشت تاکسی نشین شد+تصاویر

ناصر حاج محمدی از انتخاب آقای ساحل فیلسوف به عنوان نماینده خود در بین تاکسیرانان خبر داد و گفت: آقای فیلسوف فعلا می توانند طی هماهنگی با دیگر نمایندگان خطوط شهری مشکلات شهر در حیطه تاکسیرانی را به شخص اینجانب اطلاع دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز یکشنبه سی ام تیرماه ناصر حاج محمدی شهردار رشت به عنوان شهروند مسافر یکی از تاکسی های شهر به عنوان اولین تاکسی کتابخانه شهر رشت شد و به مسائل و مشکلات تاکسیرانان در سطح شهر رشت پرداخت.

در اولین روز کاری علیرضا قانع به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت و با همراهی علیرضا حسنی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی، ناصر حاج محمدی شهردار رشت در این سفر درون شهری خود ضمن اظهار خرسندی در جمع تاکسیرانان بیان داشت: امروز بنا به درخواست فرهنگی ترین راننده تاکسی رشت مسافر تاکسی ایشان شده و به مشکلات و مسائل های تاکسیرانان پرداختیم.

شهردار رشت با تأیید ابتکار آقای ساحل فیلسوف در راستای تبدیل فضای خودروی خود به یک محیط فرهنگی تصریح کرد: تخصیص فضای تاکسی به یک محیط فرهنگی کار بسیار مطلوبی است و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت باید با ورود خود در این خصوص در راستای توسعه و نشر فرهنگ کتابخوانی گام بردارد.

وی افزود: نداشتن سرویس بهداشتی، احداث سرپناه، تخصیص سطل زباله در مکان ایستگاههای سطح شهر، تخصیص خطوط اختصاصی به تاکسی ها و ….از اهم مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی تاکسیرانان بوده است.

ناصر حاج محمدی از انتخاب آقای ساحل فیلسوف به عنوان نماینده خود در بین تاکسیرانان خبر داد و گفت: آقای فیلسوف فعلا می توانند طی هماهنگی با دیگر نمایندگان خطوط شهری مشکلات شهر در حیطه تاکسیرانی را به شخص اینجانب اطلاع دهد. از این پس جلسات ادواری اینجانب به صورت ماهانه با نمایندگان خطوط برگزار خواهد شد تا در آن با حضور معاونین ذیربط شهرداری و رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر و مدیریت تاکسیرانی در زمینه توسعه و بهسازی ناوگان درون شهری بحث و گفتگو صورت پذیرد.

شهردار رشت در خصوص نوسازی ناوگان درون شهری اذعان داشت: با توجه به فرسودگی تاکسی های قدیمی و مستعمل، هر ساله دولت اقدام به نوسازی ناوگان می کند اما شهرداری رشت درصدد است تا با همکاری و تعامل مجموعه مدیریت استانداری گیلان و سازمان منطقه آزاد انزلی اقدام به نوسازی ناوگان درون شهری نماید. چرا که با توجه به شرایط آب و هوای شهر رشت ضرورت دارد تا کلیه تاکسی های سطح شهر ضمن رعایت حقوق شهروندی خودروهای خود را به سیستم های گرمایشی و سرمایشی مجهز نمایند.

Share