آقای حبیبی با چند موتور سوار درگیر می‌شود و گلوله‎‌ای به ران او اصابت می‌کند

روایت احمد سالک از ماجرای حمله چند موتور سوار

نماینده مردم اصفهان در مجلس ماجرای حمله چند موتور سوار به خودروی خود را تشریح و عنوان کرد: طی این درگیری راننده از ناحیه ران پا مجروح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد سالک کاشانی در گفت و گو با خانه ملت ضمن رد خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر مورد سوء قصد قرار گرفتن نماینده اصفهان توسط تعدادی ناشناس، اظهار کرد: ساعاتی پیش به منظور انجام مصاحبه در شبکه افق به محل استادیوی این شبکه واقع در تقاطع خیابان لبافی نژاد و خیابان دانشگاه حاضر شدم که در حین مصاحبه‌ام، آقای رضا حبیبی راننده بنده که در خیابان حضور داشت، با چند موتور سوار درگیر می‌شود و گلوله‎‌ای به ران او اصابت می‌کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اضافه کرد:  آنطور که خود آقای حبیبی گفت دو موتور سوار به خودروی ما هجوم آورده‌اند و که آقای حبیبی حین دفاع از خود، از اسلحه استفاده می‌کند که در جریان این درگیری از ناحیه ران پا مجروح می‌شود.

وی با تأکید بر مشخص نبودن علت حمله دو موتور سوار به خودروی خود، گفت: به نظر می‌رسید دو موتور سوار قصد سرقت کیف داخل خودرو را داشتند؛ بنابراین این درگیری اقدام به ترور نبوده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در مجلس با بیان اینکه در حین درگیری در صحنه حاضر نبوده است، گفت: در هنگام مصاحبه احساس کردم که فضای استادیو به هم ریخته است لذا  محل استادیو را ترک کردیم و متوجه حادثه شدیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای درمان آقای حبیبی در بیمارستان هستیم که امیدواریم مراحل درمانی تا بهبودی کامل وی طی شود.

Share